MyMichelle Skrevet 8. mars 2023 #1 Skrevet 8. mars 2023 Jeg skulle ønske jeg fant en mascara som ikke drysset, ikke smittet av og havnet under øynene (selv etter 4-timers bussturer hvor jeg slumrer). En som ikke klumper, og som tåler snø og regn. Finnes en slik «perfekt» mascara? Hvilken mascara liker dere, og er den vanskelig å fjerne?
Capazitet Skrevet 8. mars 2023 #2 Skrevet 8. mars 2023 Maskaraar virkar forskjellig på forskjellige vipper. Så her må ein prøva seg fram. Sjølv syns eg Loreal maskaraer ikkje smittar særleg av 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #3 Skrevet 9. mars 2023 Sensais 38º-mascaraer er helt uovertrufne, synes jeg. De sitter som støpt, men kan likevel vaskes bort med varmt vann, trenger ikke ekle, klissete oljefjernere som for vanlige vannfaste mascaraer. Finnes i flere varianter, avhengig av om du vektlegger volum/lengde/naturlig farge. Anonymkode: 98b38...875 1 1
missLynch Skrevet 9. mars 2023 #4 Skrevet 9. mars 2023 Jeg sverger til Max Factor sine, bedre enn alle dyrere jeg har kjøpt. Kommer alltid tilbake til de. 👌💕 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #6 Skrevet 9. mars 2023 Chanel volume mascara! Dyr men super. Anonymkode: c875b...c1e
Roci Skrevet 10. mars 2023 #7 Skrevet 10. mars 2023 Støtter tipset om Sensai 38º, dette er en såkalt tubemascara, som omslutter hver enkelt vipp i vannfaste polymerer, i motsetning til vanlig mascara som er voksbasert med pigmenter. Andre tubemascaraer er bl.a. MAC Extended Play Gigablack Lash Mascara, Essence Bye Bye Panda Eyes! Mascara, Clinique Lash Power Mascara og Blinc Original Tubing Mascara.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå