AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #1 Del Skrevet 8. mars 2023 Jeg meg lett bilsyk av turer i Oslo og Bærum. Rundkjøringer, svinger, you name it. Kjører veldig lite bil, reiser mest med kollektiv eller sykler. Men merker at jeg blir dårlig i magen av å sitte på rundt i Bærum f eks. Så mange rundkjøringer og svinger. Bare tanken på Bekkestua og Gjønnes gjør meg svimmel. Flere som har det sånn? Anonymkode: afb42...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #2 Del Skrevet 8. mars 2023 Jeg blir bilsyk hvis jeg leser, enten det er bøker eller på telefon. Skal omtrent bare et minutt til, blir skikkelig kvalm! Bra det er kommet så mange podcaster etter hvert. Anonymkode: ee142...e78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 8. mars 2023 #3 Del Skrevet 8. mars 2023 Blir bilsyk hvis jeg leser under kjøreturen 😐 Så prøver å unngå det. Når jeg var yngre ble jeg bilsyk for ingenting nesten. Og måtte ta reisesyke-tabeletter hvis vi skulle kjøre langt 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #4 Del Skrevet 8. mars 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg meg lett bilsyk av turer i Oslo og Bærum. Rundkjøringer, svinger, you name it. Kjører veldig lite bil, reiser mest med kollektiv eller sykler. Men merker at jeg blir dårlig i magen av å sitte på rundt i Bærum f eks. Så mange rundkjøringer og svinger. Bare tanken på Bekkestua og Gjønnes gjør meg svimmel. Flere som har det sånn? Anonymkode: afb42...40e Ja jeg kan bli bilsyk på en tur på bare noen hundremeter, blir bare verre og verre jo eldre jeg blir Anonymkode: 4e7c5...316 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9. mars 2023 #5 Del Skrevet 9. mars 2023 Det har jeg aldri vært bank i dashbordet faktisk 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #6 Del Skrevet 9. mars 2023 Blir aldri bilsyk eller sjøsyk. Ble litt kvalm i ambulanse til sykehuset (1,5 timer på dårlige vestlandsveier), men det kan også skyldes sykdommen. Har ellers aldri hatt problemer med å lese, strikke osv når jeg har vært passasjer i bil. Anonymkode: 1365c...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #7 Del Skrevet 9. mars 2023 Det skal ingenting før jeg blir bilsyk. Jeg spyr aldri, men er til gjengjeld dårlig lenge etter vi er kommet frem om jeg blir dårlig. Blir jeg dårlig 5 min før vi er fremme er jeg lett skikkelig uggen i en halvtime - time etter vi er kommet frem. Jo lengre jeg er dårlig i bilen, jo lengre er jeg dårlig etter jeg er kommet frem også. Anonymkode: e926e...532 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå