AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #1 Skrevet 8. mars 2023 Hei! Kan jeg bruke GoGift-gavekortet sammen med salg og andre rabatter hos Dressmann? Eller gjelder gavekortet kun på ordinære priser? Og hvordan bruker jeg det kortet hos Dressmann? Nettbutikken Anonymkode: 54961...e30
Gjest5656 Skrevet 8. mars 2023 #2 Skrevet 8. mars 2023 Det er et helt vanlig gavekort som du kan bruke på hva du vil? Når du har lagt til varene dine i handlekurven, og er ved kassen, så er det typisk noe tekst/en link du må trykke på før du går til betaling hvor det står: legg inn gavekort / rabattkode. Det er her du skal legge den inn, og ja, det skal fungere like godt på nettbutikken som fysisk vil jeg tro siden det er et sånt gavekort. Jeg har brukt GoGift selv, men den gang var det Foodora.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3 Skrevet 8. mars 2023 23 minutter siden, Gjest5656 said: Det er et helt vanlig gavekort som du kan bruke på hva du vil? Når du har lagt til varene dine i handlekurven, og er ved kassen, så er det typisk noe tekst/en link du må trykke på før du går til betaling hvor det står: legg inn gavekort / rabattkode. Det er her du skal legge den inn, og ja, det skal fungere like godt på nettbutikken som fysisk vil jeg tro siden det er et sånt gavekort. Jeg har brukt GoGift selv, men den gang var det Foodora. Okei, takk for svar Anonymkode: 54961...e30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå