Gå til innhold

Hvilke Influencere er verdt

Lillemyoghufsa

Anbefalte innlegg

Hvilke influencere syns du det er gøy å følge?

jeg gidder for eksempel ikke å følge Caroline Berg Eriksen, Annjor, sophie Elise og andre realty (tom i hode) deltakere

Men så syns jeg disse er bra:

- yummimommi - Veronica simonsen snakker rett fra levra

- frujohnsen (ærlig og ekte avfluencer)

- Dianaousdal (interiør og mote)

Endret av Lillemyoghufsa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pengesnakk 

Linda sparer og bruker penger

Fru johansen

Orden og system 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin gjelsvik, 

Pengesnakk

Linda sparer og bruker Penger

Og mange fler ❤️🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dingeldangel

Jeg liker å følge folk som deler en hobby/interesse de har, men som har et vanlig liv utenom. Da blir det troverdig, og sammenlignbart, og jeg kan hente inspirasjon. Med en gang de skal kommersialisere mister de det som gjorde det kjekt for meg å følge. Jeg har ikke noe behov for at de skal bruke timevis hver dag på å lage content (som ofte er begrunnelsen på at de vil ha penger inn), et ekte uperfekt innlegg i ny og ne er mye mer inspirerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marit Bakkli

Frida og Christoffer Fjellstad

Anna Rabben

Og som i HI er det flere som absolutt ikke verdt å følge, f.eks Caroline Berg Eriksen, Sara Emilie Tandberg, Sophie Elise. Det er sånn orker ikke, rett og slett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt mange, men nå gir jeg snart opp 🙃. Mange av de jeg har likt har plutselig fått en haug med sykdommer og diagnoser som skal prates om hele tiden. Tror nesten ikke det går å ha så mange sykdommer samtidig som alle disse har. Og merkelig nok så har snart alle influencere IBS (irritabel tarm syndrom). Så har jeg fulgt en del andre grupper. Der er plutselig fellesnevneren (overvektige) folk som stapper i seg godteri 7 dager i uka, og bælmer energidrikker, eller sånne som trener ekstremt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (18 minutter siden):

Marit Bakkli

Frida og Christoffer Fjellstad

Anna Rabben

Og som i HI er det flere som absolutt ikke verdt å følge, f.eks Caroline Berg Eriksen, Sara Emilie Tandberg, Sophie Elise. Det er sånn orker ikke, rett og slett.

Anna var fin å følge før. Nå handler det meste om over ti sykdommer hun mener at hun har. Blir veldig mistenksom mot sånne som er såååå syke, men studerer fullt, jobber ved siden av og har to barn. Da er man ikke så syk som man prøver å fremstille det som. Kommer ikke på alt nå, men IBS, ADHD, enorme bekkenproblemer, noe med livmora, alvorlig astma, angst....

Endret av Viki6
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viki6 skrev (7 minutter siden):

Anna var fin å følge før. Nå handler det meste om over ti sykdommer hun mener at hun har. Blir veldig mistenksom mot sånne som er såååå syke, men studerer fullt, jobber ved siden av og har to barn. Da er man ikke så syk som man prøver å fremstille det som. Kommer ikke på alt nå, men IBS, ADHD, enorme bekkenproblemer, noe med livmora, alvorlig astma.....

Joda, det er sant. Blitt mye sykdom, nesten for mye. Men blid jente som smiler og er veldig aktiv (til tross for mye sykdommer ja 🤔) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 minutt siden):

Joda, det er sant. Blitt mye sykdom, nesten for mye. Men blid jente som smiler og er veldig aktiv (til tross for mye sykdommer ja 🤔) . 

Merkelig nok er det det samme med hennes venninne Tina,eksen til Staysman. Hun har også plutselig fått en haug med sykdommer, men jobber som en gal. Genererer sykdommer mange klikk for tiden 🤔?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl

Jeg liker å følge influensere som for meg står frem som ærlig og som jeg kan kjenne meg igjen i og jeg følger:

Kristin Gjelsvik

Sara Emilie

Martine Halvorsen

Mytjimindful

Life of Amalie

DjesaBelle

Funkygine

Anita (ancast83)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tina Svestad 

Ronja Axelsen 

Marit Bakkeli 

Lotte Myrseth 

Mathea+Kari

Pengesnakk 

Disse følger jeg daglig😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å følge: 

Linda sparer og bruker penger. 
Veientiletbedreliv 

malin hammersgård 

teamlivsstil

Helle orbeck 

Line masarud 

Linda stuhaug 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger mange jeg, men kanskje ikke så mange av de største. Mye interiør og turfolk. Men noen av de er 

Kristin Gjelsvik 

Designlogg

Julie Lorentzen

Utenfastbopel

Gry Dyblie

Emilie Voe

Hanne Lene Dahlgren

Madspusseropp

Tyritroll

osv….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å følge de som inspirerer meg eller har noe å komme med, samtidig som de deler litt fra livet sitt/lar deg bli litt kjent med de.

Jeg følger disse:

-Ida Omdal (får ikke så mye inspirasjon, men følger hun mest fordi hun er morsom og crazy)

-Emilie Voe

-Hekta på tur

-Kristin Gjelsvik (liker holdningene - synes hun sprer sunne verdier)

-Funkygine (er litt av og på om jeg vil følge, men følger foreløpig)

-Pipette_torill  (hun her tror jeg er helt ny, driver en konto om medisiner på instagram, men synes hun har endel bra å komme med synes jeg)

sånne som kun deler et perfekt liv i gammelrosa og beige orker jeg ikke følge lengre

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...