Lillemyoghufsa Skrevet 8. mars 2023 #1 Del Skrevet 8. mars 2023 (endret) Hvilke influencere syns du det er gøy å følge? jeg gidder for eksempel ikke å følge Caroline Berg Eriksen, Annjor, sophie Elise og andre realty (tom i hode) deltakere Men så syns jeg disse er bra: - yummimommi - Veronica simonsen snakker rett fra levra - frujohnsen (ærlig og ekte avfluencer) - Dianaousdal (interiør og mote) Endret 14. mars 2023 av Lillemyoghufsa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Turtle Skrevet 8. mars 2023 #2 Del Skrevet 8. mars 2023 Pengesnakk Linda sparer og bruker penger Fru johansen Orden og system 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 8. mars 2023 #3 Del Skrevet 8. mars 2023 Kristin gjelsvik, Pengesnakk Linda sparer og bruker Penger Og mange fler ❤️🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 9. mars 2023 #4 Del Skrevet 9. mars 2023 Når det kommer til stykket, ingen, sånn egentlig. 8 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 9. mars 2023 #5 Del Skrevet 9. mars 2023 Fru Johansen og Kristin Gjelsvik 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingeldangel Skrevet 9. mars 2023 #6 Del Skrevet 9. mars 2023 Jeg liker å følge folk som deler en hobby/interesse de har, men som har et vanlig liv utenom. Da blir det troverdig, og sammenlignbart, og jeg kan hente inspirasjon. Med en gang de skal kommersialisere mister de det som gjorde det kjekt for meg å følge. Jeg har ikke noe behov for at de skal bruke timevis hver dag på å lage content (som ofte er begrunnelsen på at de vil ha penger inn), et ekte uperfekt innlegg i ny og ne er mye mer inspirerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumriksen Skrevet 9. mars 2023 #7 Del Skrevet 9. mars 2023 Fru Johansen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonheart Skrevet 9. mars 2023 #8 Del Skrevet 9. mars 2023 Malin Nesvoll 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 10. mars 2023 #9 Del Skrevet 10. mars 2023 FruJohansen, Kristin Gjelsvik, Dueiermegikke, celestebarber 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ignore Skrevet 10. mars 2023 #10 Del Skrevet 10. mars 2023 Baseberg. Fantastisk dame. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 10. mars 2023 #11 Del Skrevet 10. mars 2023 Marit Bakkli Frida og Christoffer Fjellstad Anna Rabben Og som i HI er det flere som absolutt ikke verdt å følge, f.eks Caroline Berg Eriksen, Sara Emilie Tandberg, Sophie Elise. Det er sånn orker ikke, rett og slett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 10. mars 2023 #12 Del Skrevet 10. mars 2023 Har fulgt mange, men nå gir jeg snart opp 🙃. Mange av de jeg har likt har plutselig fått en haug med sykdommer og diagnoser som skal prates om hele tiden. Tror nesten ikke det går å ha så mange sykdommer samtidig som alle disse har. Og merkelig nok så har snart alle influencere IBS (irritabel tarm syndrom). Så har jeg fulgt en del andre grupper. Der er plutselig fellesnevneren (overvektige) folk som stapper i seg godteri 7 dager i uka, og bælmer energidrikker, eller sånne som trener ekstremt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 10. mars 2023 #13 Del Skrevet 10. mars 2023 (endret) Bibbi_ skrev (18 minutter siden): Marit Bakkli Frida og Christoffer Fjellstad Anna Rabben Og som i HI er det flere som absolutt ikke verdt å følge, f.eks Caroline Berg Eriksen, Sara Emilie Tandberg, Sophie Elise. Det er sånn orker ikke, rett og slett. Anna var fin å følge før. Nå handler det meste om over ti sykdommer hun mener at hun har. Blir veldig mistenksom mot sånne som er såååå syke, men studerer fullt, jobber ved siden av og har to barn. Da er man ikke så syk som man prøver å fremstille det som. Kommer ikke på alt nå, men IBS, ADHD, enorme bekkenproblemer, noe med livmora, alvorlig astma, angst.... Endret 10. mars 2023 av Viki6 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 10. mars 2023 #14 Del Skrevet 10. mars 2023 Viki6 skrev (7 minutter siden): Anna var fin å følge før. Nå handler det meste om over ti sykdommer hun mener at hun har. Blir veldig mistenksom mot sånne som er såååå syke, men studerer fullt, jobber ved siden av og har to barn. Da er man ikke så syk som man prøver å fremstille det som. Kommer ikke på alt nå, men IBS, ADHD, enorme bekkenproblemer, noe med livmora, alvorlig astma..... Joda, det er sant. Blitt mye sykdom, nesten for mye. Men blid jente som smiler og er veldig aktiv (til tross for mye sykdommer ja 🤔) . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 10. mars 2023 #15 Del Skrevet 10. mars 2023 Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Joda, det er sant. Blitt mye sykdom, nesten for mye. Men blid jente som smiler og er veldig aktiv (til tross for mye sykdommer ja 🤔) . Merkelig nok er det det samme med hennes venninne Tina,eksen til Staysman. Hun har også plutselig fått en haug med sykdommer, men jobber som en gal. Genererer sykdommer mange klikk for tiden 🤔? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 10. mars 2023 #16 Del Skrevet 10. mars 2023 Jeg liker å følge influensere som for meg står frem som ærlig og som jeg kan kjenne meg igjen i og jeg følger: Kristin Gjelsvik Sara Emilie Martine Halvorsen Mytjimindful Life of Amalie DjesaBelle Funkygine Anita (ancast83) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nissemor2012 Skrevet 10. mars 2023 #17 Del Skrevet 10. mars 2023 Tina Svestad Ronja Axelsen Marit Bakkeli Lotte Myrseth Mathea+Kari Pengesnakk Disse følger jeg daglig😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 11. mars 2023 #18 Del Skrevet 11. mars 2023 Liker å følge: Linda sparer og bruker penger. Veientiletbedreliv malin hammersgård teamlivsstil Helle orbeck Line masarud Linda stuhaug Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelinn Skrevet 12. mars 2023 #19 Del Skrevet 12. mars 2023 Jeg følger mange jeg, men kanskje ikke så mange av de største. Mye interiør og turfolk. Men noen av de er Kristin Gjelsvik Designlogg Julie Lorentzen Utenfastbopel Gry Dyblie Emilie Voe Hanne Lene Dahlgren Madspusseropp Tyritroll osv…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skoskjeadi Skrevet 12. mars 2023 #20 Del Skrevet 12. mars 2023 Jeg liker å følge de som inspirerer meg eller har noe å komme med, samtidig som de deler litt fra livet sitt/lar deg bli litt kjent med de. Jeg følger disse: -Ida Omdal (får ikke så mye inspirasjon, men følger hun mest fordi hun er morsom og crazy) -Emilie Voe -Hekta på tur -Kristin Gjelsvik (liker holdningene - synes hun sprer sunne verdier) -Funkygine (er litt av og på om jeg vil følge, men følger foreløpig) -Pipette_torill (hun her tror jeg er helt ny, driver en konto om medisiner på instagram, men synes hun har endel bra å komme med synes jeg) sånne som kun deler et perfekt liv i gammelrosa og beige orker jeg ikke følge lengre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå