Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Crepe er et rynkete og ganske elastisk materiale,så den tøyer seg nok en god del,ja. :)

Skrevet

Jeg regner også med at den er litt tøyelig, men ikke akkurat elastisk.

Den kjolen er forresten helt nydelig! Jeg kunne tenkt meg den i et par farger dersom jeg var litt slankere ;) Jeg tror ikke den blir så fin på meg...

Skrevet

Jaa...tror denne kjolen er ganske så stretchy... håper da det. :forvirret: Måtte ha to stk av dem i allefall. Helt nydelige. :)

Skrevet

Den kjolen var bare lekker :)

(og nå fikk du meg til å gå inn på hm sidene og finne masse jeg ønsker meg :sjenert: )

Skrevet
Jeg regner også med at den er litt tøyelig, men ikke akkurat elastisk.

Den kjolen er forresten helt nydelig! Jeg kunne tenkt meg den i et par farger dersom jeg var litt slankere  ;)  Jeg tror ikke den blir så fin på meg...

Aner ikke hvordan du ser ut, eller hvor mye du veier, men sånne kjoler passer da til så mange kroppsfasonger. Syns de er litt slankende jeg. :)

Gjest lillelou
Skrevet

Jeg skal ha meg èn i korall,og èn turkis... :sjenert:

Skrevet
Aner ikke hvordan du ser ut, eller hvor mye du veier, men sånne kjoler passer da til så mange kroppsfasonger. Syns de er litt slankende jeg. :)

Ja, kanskje. Jeg er ikke akkurat overvektig, men skulle gjerne vært like slank som modellene som har de på i katalogen... :sjenert: (Forøvrig er det maaaaagen som er problemet mitt :sur: )

(Gleder meg til jeg skal begynne å trene...)

Skrevet

jo,denne kjolen krever at man er relativ slank.er magen stor,er lett å se gravid ut.har selv kjempelyst på kjolen,men er i tvil pga magen,er slank ellers.

men kanskje like greit å droppe den; hører ut som det blir mange der ute med like kjoler... ;)

Skrevet
jo,denne kjolen krever at man er relativ slank.er magen stor,er lett å se gravid ut.har selv kjempelyst på kjolen,men er i tvil pga magen,er slank ellers.

men kanskje like greit å droppe den; hører ut som det blir mange der ute med like kjoler... ;)

Det er bare tull.Et slikt snitt vil virke slankende,og gi yppig fasong til "smårunde". Noe som forøvrig er langt penere enn stilkete stolpedamer.

Skrevet
Det er bare tull.Et slikt snitt vil virke slankende,og gi yppig fasong til "smårunde". Noe som forøvrig er langt penere enn stilkete stolpedamer.

niks.

sånne rynker rundt livet:no good for mager.

overdelen på kjolen derimot,den går for tykke og tynne.

Skrevet

Selv trives jeg ihvertfall best med topper og kjole med litt vidde, pga magen min. Så får jeg heller se gravid ut ;) Jeg liker ikke å ha noe som er tilsittende mot fleskemagen min... nettopp fordi jeg har komplekser for den.

Men for dere som er usikre, så går det jo fint an å bestille den og så eventuelt returnere den hvis den ikke passer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...