Carro95 Skrevet 8. mars 2023 #1 Skrevet 8. mars 2023 Nå skjønner jeg ikke noe.. Tok en test på morgningen i dag hvor det kom en svak strek som dere ser på Clearblue graviditetstest. Har i tillegg testet innimellom som dere ser på det andre bildet. Noen av de er negative i mine øyne, mens andre har en svaaak strek. Det skal legges til at jeg ikke har hatt menstrasjon siden 14 desember.. Forrige graviditet endte dessverre i spontanabort i uke 12, noe som gjør at jeg er litt på "tuppa". Har i tillegg vært hos gynekolog på grunn av uteblitt menstrasjon tidligere i februar og der fant hun 3 cyster, så har blitt henvist videre til sykehuset for videre undersøkelse men har ikke time der før i slutten av april.. Tok selvfølgelig en digital test etter Clearblue testen, men den viste "ikke gravid". Men da testet jeg ikke med morgenurinen og den var ganske utvannet.. Har noen av dere opplevd å få positiv og deretter negativ test og likevel være gravide? Kan disse testene også vise falsk positiv?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #2 Skrevet 8. mars 2023 De er svak positive. Cyster kan også gi utslag på hcg. Anonymkode: 8cb11...caa
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3 Skrevet 8. mars 2023 Som hun over skriver! Anonymkode: 88550...426
Sofakona Skrevet 8. mars 2023 #4 Skrevet 8. mars 2023 Disse ser litt "halv" ut. Dessverre er også cb kjent for sine falske streker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå