Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er... Veltrent og slank, ikke grått hår, men dog 44 og med to døtre fra tenårene og oppover til 18+ Jeg har det økonomiske i orden. Har forsørget meg selv i alle år. Er intelligent og ikke fattig. Har gitt begge mine barn en middelklasseopplevelse. Jeg har alltid vært enslig. Lurer på om jeg kan være potensielt attraktiv for menn, dersom jeg ønsker å begynne å date for første gang i livet. Jeg vet at jeg er "pen" eller sånn "flott dame" iallefall helt OK utseendemessig. Men det jeg lurer på, for menn. Er min intelligens et hinder for attraktiviteten? Bør jeg sikte nedover mot arbeiderklassen, ifølge markedsverdidebatten, eller kan jeg gå for en type med mitt utdannelsesnivå, akademiker, på 44 +/- ti år?

Er menn for kresne, Bør jeg heller forsøke å sjekke dame??

Anonymkode: 96236...4c7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Etter rettskrivingen å dømme så bør du vel sikte nedover mot arbeiderklassen 😅

Anonymkode: e7743...d84

• Liker 18
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Du bør endre synet ditt på verden til noe mer normalt. 

Anonymkode: 5589c...5df

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvis du vil bli sett på som et stykke kjøtt har du store muligheter til å finne deg en slakter.

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (11 minutter siden):

Hvis du vil bli sett på som et stykke kjøtt har du store muligheter til å finne deg en slakter.

Ønsker ikke finne slakter, men Ulv! Hilsen TS.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

...Litt bekymret egentlig, for jeg føler at ingen menn har mer baller enn meg. Det blir feil i forhold til kjønnsspesifikasjonene. Tenker menn slik også? Er det viktig for menn at kvinnen er den svake parten? Isåfall taper jeg, for jeg er sterk og fikser ting.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mellom linjene leser jeg at du har tatt avstand fra menn i mange år? Du vet ikke hvor du står, men hvilken kontakt har du hatt med menn privat og i jobbsammenheng? Får du lett oppmerksomhet og flørt fra menn, ville du kanskje ikke spurt her? Har du lagt deg til et kroppsspråk som signaliserer ar du er utilnærmelig, eller er du åpen og inviterer til flørt? Arbeidsprestasjoner, intelligens mm. betyr gjerne lite for om du tiltrekker en initial  interesse fra menn. 

Anonymkode: eb1f6...dab

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mellom linjene leser jeg at du har tatt avstand fra menn i mange år? Du vet ikke hvor du står, men hvilken kontakt har du hatt med menn privat og i jobbsammenheng? Får du lett oppmerksomhet og flørt fra menn, ville du kanskje ikke spurt her? Har du lagt deg til et kroppsspråk som signaliserer ar du er utilnærmelig, eller er du åpen og inviterer til flørt? Arbeidsprestasjoner, intelligens mm. betyr gjerne lite for om du tiltrekker en initial  interesse fra menn. 

Anonymkode: eb1f6...dab

Jada de flørter. Jeg er sånn pen at de blir litt skremt. Men bekymret for å bli avslørt som "ikke avhengig". Jeg er definitivt ikke avhengig. Undrer meg om det kan være potensielt uattraktivt for menn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jada, du er sikkert attraktiv for noen.  Skulle ønske dere kg-damer ville slutte å omtale "menn som en homogen gruppe, vi er like forskjellige som dere.

Anonymkode: f61c1...98a

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Du vil neppe skremme bort noen fordi du er for intelligent, derimot vil du skremme vekk alle intelligente menn med de ufyselige holdningene dine. "Kjøttmarkedet", faktisk 🤢

Det at du har to barn med mest sannsynlig forskjellige fedre (siden du påstår at du alltid har vært enslig) vil nok også trekke ned.

Anonymkode: 25ae4...dc6

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke tro at en barneforelder kaller det for kjøtt børsen. Er det sånn du syns det er greit at døtrene dine blitt sett og behandlet også? 

Anonymkode: a4b93...720

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er TS. Dere motsier dere selv. Ett av svarene her peker mot at det at jeg har to barn med to forskjellige menn, vil trekke ned. Spørs om jeg gidder da, hvis det at jeg er i stand til å jobbe hardt for mine egen families velferd, skal trekke ned. Da er det jo en kjøttbørs da. Datingmarkedet anses herved som avslørt og forkastet fra min side. Hjelper ikke å være pen og smart engang. Da har man tapt før startstreken. Gidder ikke! Takk for innsikt!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ca like gammel som deg. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å ikke fire på kravene. Ingen regel uten unntak, men etter min erfaring er det er vanligvis ikke de høyt utdannede mennene som er verst når det kommer til kvinnefiendtlig tullball som markedsverdi, osv.

Anonymkode: b0545...5e3

• Nyttig 2
Skrevet

Her var det mange andre bjeller som hadde ringt for min del. Flott og intelligent  hadde nok dessverre blitt oversett om fremtoningen slik den fremstår her er representativ for hva man kunne forvente i hverdagen..

mvh
Godt utdannet M48 med passe store baller

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan til dels forstå tankene dine da jeg selv opplevde å være interessant for mange menn i starten av ett bekjentskap, men i det øyeblikket vi begynte å snakke om jobb mm så sa mange rett ut at de fant det ubehagelig at jeg var toppleder i ett selskap hvor det kun arbeider menn, samt at jeg da naturligvis har mye høyere lønn enn mange. Personlig syntes jeg det var vanskelig da jeg ikke gikk etter utdannelse, jobb og inntekt, men så på mennesket og de menneskelige kvaliteter. Jeg datet i flere år etter skilsmisse før jeg traff min nåværende mann som er elektriker og vi fungerer kjempebra sammen til tross for at jeg som er kvinnen i forholdet tjener 4 ganger så mye som han, og leder en gjeng med mannfolk. Mitt mål når jeg datet var kun å finne ett menneske jeg trivdes med og var tiltrukket av, jeg hadde ikke en tanke om at jeg var på kjøttmarkedet eller at jeg måtte forholde meg til en liga.

Anonymkode: 03f4c...51a

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg kan til dels forstå tankene dine da jeg selv opplevde å være interessant for mange menn i starten av ett bekjentskap, men i det øyeblikket vi begynte å snakke om jobb mm så sa mange rett ut at de fant det ubehagelig at jeg var toppleder i ett selskap hvor det kun arbeider menn, samt at jeg da naturligvis har mye høyere lønn enn mange. Personlig syntes jeg det var vanskelig da jeg ikke gikk etter utdannelse, jobb og inntekt, men så på mennesket og de menneskelige kvaliteter. Jeg datet i flere år etter skilsmisse før jeg traff min nåværende mann som er elektriker og vi fungerer kjempebra sammen til tross for at jeg som er kvinnen i forholdet tjener 4 ganger så mye som han, og leder en gjeng med mannfolk. Mitt mål når jeg datet var kun å finne ett menneske jeg trivdes med og var tiltrukket av, jeg hadde ikke en tanke om at jeg var på kjøttmarkedet eller at jeg måtte forholde meg til en liga.

Anonymkode: 03f4c...51a

Ok, så det er faktisk mulig å finne elektrikeren i den store folkemengden. Men du brukte noen år. Det kan gi håp. Hilsen TS.

AnonymBruker
Skrevet

Er dette et slags kåseri som jeg bare ikke helt skjønte? Du skriver jo så mye rart at det umulig kan være seriøst ment:

- Kanskje date damer i stedet?

- Nedover mot arbeiderklassen?

- Tjans?

- Middelklasseopplevelse?

- Lurer på om du er attraktiv nok mens du samtidig skriver at du stadig blir flørtet med? Men du vet at du er så pen at de blir skremt?

- Du lurer på om intelligensen din kan trekke ned, så derfor bør du kanskje date lavere utdannede menn? Det er jo helt bakvendt.

Så dette må være noe kåserigreier, men ser ikke helt hva humorpoenget skulle vært heller. :vetikke: Noen som skjønner og kan forklare?

Anonymkode: b948b...388

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Men det jeg lurer på, for menn. Er min intelligens et hinder for attraktiviteten? Bør jeg sikte nedover mot arbeiderklassen, ifølge markedsverdidebatten, eller kan jeg gå for en type med mitt utdannelsesnivå, akademiker, på 44 +/- ti år?

Menn er ikke redde for intelligens.

Mannslinger er redde for intelligens, og du vil ikke ha en mannsling.

Vær deg selv og tillat deg å forelske deg uten å overtenke.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jada de flørter. Jeg er sånn pen at de blir litt skremt. Men bekymret for å bli avslørt som "ikke avhengig". Jeg er definitivt ikke avhengig. Undrer meg om det kan være potensielt uattraktivt for menn.

Du høres ut som ei veldig ordentlig og ryddig dame, og kan sikkert være et fint reisefølge for enkelte menn, både på ferie og i livet. For meg er lite av det du forteller attraktivt. Jeg leser mangel på lidenskap og lyst, ingen høflig ydmykhet, liten vilje til å dele noe med noen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg er... Veltrent og slank, ikke grått hår, men dog 44 og med to døtre fra tenårene og oppover til 18+ Jeg har det økonomiske i orden. Har forsørget meg selv i alle år. Er intelligent og ikke fattig. Har gitt begge mine barn en middelklasseopplevelse. Jeg har alltid vært enslig. Lurer på om jeg kan være potensielt attraktiv for menn, dersom jeg ønsker å begynne å date for første gang i livet. Jeg vet at jeg er "pen" eller sånn "flott dame" iallefall helt OK utseendemessig. Men det jeg lurer på, for menn. Er min intelligens et hinder for attraktiviteten? Bør jeg sikte nedover mot arbeiderklassen, ifølge markedsverdidebatten, eller kan jeg gå for en type med mitt utdannelsesnivå, akademiker, på 44 +/- ti år?

Er menn for kresne, Bør jeg heller forsøke å sjekke dame??

Du bør sikte så høyt du kan. Siden du har høy markedsverdi. 

Anonymkode: deadf...99c

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...