AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #1 Skrevet 8. mars 2023 Kan man egentlig bli påvirket av en serie, eller vet vi selv egentlig hva som er virkeligheten og hva som er rett/galt? La oss si at din partner ser på serie som er en del sex scener, utroskap og røft sex som dere ikke har, er sannsynligheten for at partner kan finne på å teste utroskap eller bli påvirket for eksempel? Som for eksempel "sex life" serien på netflix.. Anonymkode: e4fb7...153
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #2 Skrevet 8. mars 2023 Hva tror du? Blir du påvirket til å teste og drepe noen når du ser krim på TV? Anonymkode: 2805a...cd5 7 5
masteryi Skrevet 8. mars 2023 #3 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva tror du? Blir du påvirket til å teste og drepe noen når du ser krim på TV? Anonymkode: 2805a...cd5 Nei men at man blir tent av de scenene for eksempel
Anonymburker Skrevet 8. mars 2023 #4 Skrevet 8. mars 2023 Jeg har sett Breaking Bad og skal begynne å lage metamfetamin. Ikke si det til noen! 8 5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #5 Skrevet 8. mars 2023 masteryi skrev (3 minutter siden): Nei men at man blir tent av de scenene for eksempel Det er vel ingen sammenheng mellom å bli tent og å gjøre som de gjør i en film. Isåfall hadde det blitt ekstremt mye sex mellom stesøsken og med rørleggeren/pizzabudet. Så ikke vær redd, du! Anonymkode: 59ec0...a6b 6
Jdz Skrevet 8. mars 2023 #6 Skrevet 8. mars 2023 masteryi skrev (2 minutter siden): Nei men at man blir tent av de scenene for eksempel Det kan selvsagt hende, men har det noe å si da? Det er vel mer normalt enn unormalt om man ser noe tennende på film eller TV? Det er langt fra det til å påstå at man nærmest drives til utroskap av sexy/lettkledde filmscener. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #7 Skrevet 9. mars 2023 Ja man blir påvirket av det man ser. Anonymkode: 7811b...fb1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #8 Skrevet 9. mars 2023 Jeg så The Crown og skal bli kongelig! Anonymkode: c9c0a...a66 5 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #9 Skrevet 9. mars 2023 Anonymburker skrev (4 timer siden): Jeg har sett Breaking Bad og skal begynne å lage metamfetamin. Ikke si det til noen! Samme her, det er på grunn av Breaking bad at jeg nå studerer til å bli kjemiingeniør 😂 *ironi* Anonymkode: b7681...f99 2
MyMichelle Skrevet 9. mars 2023 #10 Skrevet 9. mars 2023 Jeg føler ikke noe presserende behov for å bli seriemorder, eller ha sex med slektninger. Det finnes sikkert forskning på dette. Jeg tror at de som kan bli påvirket kraftig er personer som mangler empati. Som er syke fra før av. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #11 Skrevet 9. mars 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg så The Crown og skal bli kongelig! Anonymkode: c9c0a...a66 Jeg ser på Teletubbies og... Anonymkode: becbf...b84 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #12 Skrevet 9. mars 2023 Sex life handler vel ikke om at utroskap er bra, men at man skal leve autentisk og ikke bare Familien AS. Anonymkode: ce6ac...558
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #13 Skrevet 9. mars 2023 Skjønnlitteratur er en flukt i fra virkeligheten. Man kan bli tent av steamy serier og filmer uten å ønske å gjøre det de vil i virkeligheten. Jeg liker sex life veldig godt, men har ikke en hemmelig drøm om å ligge med andre enn kjæresten min. Jeg liker også You, og trekkes mot den giftige hovedrollefiguren. Men den type "spenning" ønsker jeg overhodet ikke i virkeligheten. Har også sett på mye skrekk og splatter i ungdommen, men har ikke blitt en gal morder av den grunn. Jeg har ikke en parkeringsbot en gang, og går tilbake til butikken hvis jeg har fått en boks med mais i handleposen som ikke er min. Anonymkode: 2b223...df6 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #14 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Kan man egentlig bli påvirket av en serie, eller vet vi selv egentlig hva som er virkeligheten og hva som er rett/galt? La oss si at din partner ser på serie som er en del sex scener, utroskap og røft sex som dere ikke har, er sannsynligheten for at partner kan finne på å teste utroskap eller bli påvirket for eksempel? Som for eksempel "sex life" serien på netflix.. Anonymkode: e4fb7...153 Ja, sikkert, utrolig hva en kan bli påvirket av. Bli påvirket av sex, ønske mer romantikk i forholdet, blir mer lidenskapisk etc. Da tenker jeg mer det å bli påvirket av sex og ikke utroskapen Anonymkode: dab64...7d3
Anonym-09 Skrevet 9. mars 2023 #15 Skrevet 9. mars 2023 (endret) Ja jeg kan jo bli tent av å se serier. Men jeg finner jo ikke på slik som serier jeg ser på. Forstår jo forskjell på virkelighet og film. Trur ikke du har noe å være redd for. Endret 9. mars 2023 av Anonym-09 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #16 Skrevet 9. mars 2023 Hvis en person er utro så er det ikke pga en serie for å si det sånn. Anonymkode: 3b503...3ea 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå