Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2002 #1 Skrevet 29. oktober 2002 Hei! Jeg har et hastespørsmål... Trenger hjelp til å komme på filmer/videoer som inneholder bryllup! (Feks Julia Roberts i Runaway Bride). Noen som kan hjelpe? Takker og bukker...
Imax Skrevet 29. oktober 2002 #2 Skrevet 29. oktober 2002 Den klassiske er jo 4 bryllup og en gravferd! Så har du vel "The wedding Planner" med Jennifer Lopez. Og i alle disse filmatiseringene av Jane Austen (eks. Fornuft & Følelser osv) er det jo alltid bryllup til slutt... Om enn litt 1850-talls! Ble det forresten bryllup i The Wedding Singer? Ellers burde du kanskje poste en melding på film & kultur? Skal du gjøre noe morsomt med dette eller???
miabrud-03 Skrevet 29. oktober 2002 #3 Skrevet 29. oktober 2002 Å det er mange det! Kommer bare på et par i farta. Blomster av stål (Steel magnolias) Brudens Far Brudens far 2 My best Friends wedding
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2002 #4 Skrevet 29. oktober 2002 Tusen takk - det tok ikke mange minuttene! Vet ikke helt hva jeg skal bruke det til ennå, faktisk, men skal begynne med å se dem. Fikk nettopp vite at min beste venninne skal gifte seg og jeg skal være forlover... Er så utrolig glad
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2002 #5 Skrevet 29. oktober 2002 mitt store fete greske bryllup (hysterisk morsom) forferdelig mange filmer som egentlig ikke handler om bryllup inneholder også bryllup eks Kissing Jessica Stein osv hva i alle dager skal du med disse for å være forlover i et norsk bryllup? norske brylluper blir generelt alt for amerikaniserte.. og trenden fortsetter.. vi vil ape etter en klissete overdodig tradsjon i steden for å mikse egne tradisjoner med personlig særpreg (det ville gi bra bryllper tror jeg) så som forlover kan du kanskje heller "granske" norske bryllupstradisjoner litt.. til hva det nå enn er du skal finne på.. Lykke til
Imax Skrevet 29. oktober 2002 #6 Skrevet 29. oktober 2002 Herregud, glemte jo Bryllupsfesten! Den gode, norske, med ALLE norske skuespillere. Wam og Wennerød... Sjekk den - den er jo knallbra! Men ser man at de gifter seg...? Husker ikke. Husker bare at vi lo opp og ned og bort og frem.
Augustbrud02 Skrevet 31. oktober 2002 #7 Skrevet 31. oktober 2002 Også har du Bryllupssangeren da.... Den er kjempemorsom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå