AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #1 Skrevet 8. mars 2023 I et forhold, hvordan vet dere den dere er sammen med elsker dere? Var det et spesielt øyeblikk? Er klar over at vedkommende kan fortelle det rett ut, men å høre og føler det er vel to ulike ting? Anonymkode: 7a921...08c
Hjelpsom Skrevet 8. mars 2023 #2 Skrevet 8. mars 2023 58 minutter siden, AnonymBruker said: I et forhold, hvordan vet dere den dere er sammen med elsker dere? Var det et spesielt øyeblikk? Er klar over at vedkommende kan fortelle det rett ut, men å høre og føler det er vel to ulike ting? Anonymkode: 7a921...08c Da vi ble sammen etter å ha vært separert i ca et halvt år. Da følte jeg meg virkelig elsket. I det siste årene så ble jeg vel mer og mer i tvil og spesielt siste året før vi igjen ble separert. Da følte jeg vel mest at det var automatiske ord. Når partner er villig til å gjøre alt for deg gir vel også en følelse av å være elsket. Det er vel i bunn å grunn vanskelig å komme på en spesifik ting, det er vel en kombinasjon av flere elementer. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3 Skrevet 8. mars 2023 Han nekter å dra 🤣 Anonymkode: 742f6...5f2 3 1
fjær Skrevet 8. mars 2023 #4 Skrevet 8. mars 2023 Vi ser på hverandre, det er en spesiell varme i øynene. Han kjennes ut som hjem. Han viser med alt at han er der for meg. 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #5 Skrevet 8. mars 2023 10 minutter siden, fjær said: Vi ser på hverandre, det er en spesiell varme i øynene. Han kjennes ut som hjem. Han viser med alt at han er der for meg. Ja, det er akkurat sånn det føles! Anonymkode: 7eec9...327 1
Gjest Paramount Skrevet 8. mars 2023 #6 Skrevet 8. mars 2023 Intuisjonen. Den vet det meste, nokså nøyaktig.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #7 Skrevet 8. mars 2023 Når jeg fikk en alvorlig varig sykdom som ville fått mange til å løpe og samboeren min valgte å bli selv om jeg ga han muligheten til å forlate meg. 10 år senere så er han fortsatt her. Anonymkode: 3e554...083 1 4
Gjest DreamWorks Skrevet 8. mars 2023 #8 Skrevet 8. mars 2023 (endret) Når man er i stand til å overse uenighetene, forskjellene og forenes i enighetene. Med en viss åpen nysgjerrighet på hverandres ståsted. Før dette stadiet er det bare forelskelse, ikke kjærlighet. Endret 9. mars 2023 av DreamWorks
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #9 Skrevet 8. mars 2023 Kynisk svart, vanskelig å være sikker. Mange har evnen til å få deg til føle deg elsket, men så viser de deg at alt bare var bedrag. Optimistisk svart, fordi de viser det i all sin gjerning. Anonymkode: f9083...415 1
Gjest Paramount Skrevet 9. mars 2023 #10 Skrevet 9. mars 2023 DreamWorks skrev (8 timer siden): Når man er i stand til å overse uenighetene, forskjellene og forenes i enighetene. Med en viss åpen nysgjerrighet på hverandres ståsted. Før dette stadiet er det bare forelskelse, ikke kjærlighet. Dette var et punkt jeg selv nådde for rundt 4 uker siden, men er usikker på om han gjør det samme Forståelse er viktig. Vilje til å forstå. Å elske handler veldig mye om vilje til å forstå, og akseptere, og noen ganger trosse uenigheter. Og heller enes om noe som er større. Da kreves det tålmodighet. Selv når en ikke skjønner årsaken, så skjønner en følelsen. Akkurat hvordan dette håndteres kan definere kjærligheten mellom to mennesker som virkelig elsker hverandre.
Maskinfører Skrevet 9. mars 2023 #11 Skrevet 9. mars 2023 Når en person vil oss vel så føler vi oss vel elsket eller åssen er det ? 🙂
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #12 Skrevet 9. mars 2023 Det holder ikke å si det, det finnes masse manipulerende mennesker som sier sånt for å oppnå noe. Å elske noen er å ville det beste for personen var det noen som skrev her en gang. Jeg er enig i den definisjonen. Anonymkode: de980...3bf
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #13 Skrevet 9. mars 2023 Han henter vann til meg når jeg har feber Anonymkode: dd9e2...527
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #14 Skrevet 9. mars 2023 Maskinfører skrev (7 timer siden): Når en person vil oss vel så føler vi oss vel elsket eller åssen er det ? 🙂 Jeg siterer nok en gang fra en av mine yndlingslåter: «Kjærleik er å vilja vel». Jeg har følt meg elsket av en partner. Og det som var annerledes med han sammenliknet med tidligere forhold var at jeg opplevde dyp respekt og omsorg. Det å ville andre vel er for meg respekt, omsorg og kjærlighet. Respekt for den andres selv, verdier og ulikheter/egenart, og ikke minst respekt for den andres grenser og behov. Opplevelsen av å bli tatt på alvor om jeg sa fra om noe eller uttrykte følelser eller behov. Omsorg og kjærlighet handler for meg om å bli tatt vare på, lyttet til, gitt positiv oppmerksomhet, og også nysgjerrighet. Undring over hvem jeg er, hva mine drømmer og ønsker eller erfaringer er, og samtaler der vi begge er likeverdige. Å føle meg elsket er ikke å høre ordene «Jeg elsker deg» ofte, eller få jevnlige blomster eller gaver, komplimenter på utseendet eller flørtende oppmerksomhet. Forelskelsesrusen og lykkehormoner i full sving det første året får meg heller ikke til å føle meg elsket. Jeg trenger først og fremst trygghet, fysisk, psykisk og emosjonelt, og det får jeg kun hvis handlingene og ordene gjenspeiler respekt, omsorg og kjærlighet. Anonymkode: 50884...07a 2
Andro Skrevet 9. mars 2023 #15 Skrevet 9. mars 2023 Jeg har innbilt meg at jeg har vært elsket. Jeg tror aldri at jeg har hatt rett. 2
AnonymousBruker Skrevet 9. mars 2023 #16 Skrevet 9. mars 2023 Godt sexliv, stabilt forhold og felles tanker og drømmer som omgår begge parter. Vi er unge, men vil også si vi er "voksne" i hodene fordi vi er et mer typisk "gammeldags par" som kan gå turer i helgene, fremfor å drikke oss dritings. Ingen av oss var russ, og vi er ganske seriøse begge to når det kommer til alt fra hverdagslivet til fremtidige planer. Vi kan også prate om vanskelige ting, gråte foran hverandre og si hva vi føler rett ut og enda respektere den andres meninger. Det viktigste er at vi finner hverandre igjen etter eventuelle krangler, noe vi også har (akkurat på nippet) fått til de gangene det var verst. Nå er vi sterkere enn noen gang i min mening, men ingen forhold har garanti heller, I know.
Maskinfører Skrevet 10. mars 2023 #17 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg siterer nok en gang fra en av mine yndlingslåter: «Kjærleik er å vilja vel». Jeg har følt meg elsket av en partner. Og det som var annerledes med han sammenliknet med tidligere forhold var at jeg opplevde dyp respekt og omsorg. Det å ville andre vel er for meg respekt, omsorg og kjærlighet. Respekt for den andres selv, verdier og ulikheter/egenart, og ikke minst respekt for den andres grenser og behov. Opplevelsen av å bli tatt på alvor om jeg sa fra om noe eller uttrykte følelser eller behov. Omsorg og kjærlighet handler for meg om å bli tatt vare på, lyttet til, gitt positiv oppmerksomhet, og også nysgjerrighet. Undring over hvem jeg er, hva mine drømmer og ønsker eller erfaringer er, og samtaler der vi begge er likeverdige. Å føle meg elsket er ikke å høre ordene «Jeg elsker deg» ofte, eller få jevnlige blomster eller gaver, komplimenter på utseendet eller flørtende oppmerksomhet. Forelskelsesrusen og lykkehormoner i full sving det første året får meg heller ikke til å føle meg elsket. Jeg trenger først og fremst trygghet, fysisk, psykisk og emosjonelt, og det får jeg kun hvis handlingene og ordene gjenspeiler respekt, omsorg og kjærlighet. Anonymkode: 50884...07a Tror jeg var hørt den i en begravelse en gang ja det er jo riktig det selv har jeg aldri vært elsket så vet ikke åssen det er vært i kun ett forhold er nå 35 og det tok slutt i 2011 så men koselig at man føler seg elsket for de som føler det 🙂 ja er jo sant det å bli elsket skjer ikke over natten men over tid det at noen bryr seg og stiller opp i motvind og medvind eller hva det heter mange politikere må føle seg elsket ellers hadde de aldri overlevd i det vervet det å ha noen bak seg og noen og dele tanker med tror jeg er viktig men fint det du skrev der 🙂
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #18 Skrevet 10. mars 2023 Han er der alltid når jeg trenger han. Får meg til å føle meg som det viktigste i livet hans, og prøver å hjelpe meg på alle mulige måter. Anonymkode: b1bd0...e36
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #19 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Å føle meg elsket er ikke å høre ordene «Jeg elsker deg» ofte, eller få jevnlige blomster eller gaver, komplimenter på utseendet eller flørtende oppmerksomhet. Forelskelsesrusen og lykkehormoner i full sving det første året får meg heller ikke til å føle meg elsket. Jeg trenger først og fremst trygghet, fysisk, psykisk og emosjonelt, og det får jeg kun hvis handlingene og ordene gjenspeiler respekt, omsorg og kjærlighet. Anonymkode: 50884...07a Så bra sagt! ♥️ Helt enig! Anonymkode: e6d5c...6f2
Rosakatt Skrevet 10. mars 2023 #20 Skrevet 10. mars 2023 Nå er ikke jeg sammen med han jeg er elsket av, men han viser det fortsatt Måten han ser på meg, berører meg hver gang han går forbi, når vi er sammen. Stryker meg over håret, på ryggen, klyper rompa(Det går bra for meg) Løfter meg som et egg, om jeg sitter på huk Veldig hjelpsom Gir komplimenter, ofte, uten grunn til det, annet enn at han bryr seg, eller sier det han tenker. Ikke for å oppnå sex, han vet det ikke blir det 😅 (Stakkars kar) Å det, som noen andre sa, han drar ikke, vi er ikke sammen, men han er der fortsatt for meg, å jeg for han selvsagt. Han bare lyser omsorg og seksuel tiltrekning Han kommer til å være en fin partner for ei ny ei 😊 Han har aldri åpenlyst behandlet meg slik om han hadde ei annen nei, ikke om jeg hadde hatt det heller. Han er lojal til et punkt som er nesten trist. En skjønn, genuin og trygg mann 💜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå