AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #1 Skrevet 8. mars 2023 Jeg skal til Paris for første gang i neste uke. Er det noen som har gode tips til shopping? Da tenker jeg ikke på designbutikker, men noe litt mer budsjettvennlig. Om det er noen gode bruktbutikker dere vil anbefale, så blir jeg takknemlig 😊 Og så lurer jeg på om noen kan anbefale skobutikker? Jeg bruker str 35 i sko, og håper at det kan være litt lettere å finne sko der. Lunsj-steder, restauranter, opplevelser? Anonymkode: 96608...83d
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #2 Skrevet 9. mars 2023 Hvis du vil opp i Eiffeltårnet, kjøp billetter på forhånd-sparer deg for lang tid i kø. Moulin rouge-det samme. Anonymkode: 92adc...f81
Disco Skrevet 9. mars 2023 #3 Skrevet 9. mars 2023 Anbefaler en tur til Sacre Cour og Montmartre, helt nydelig og veldig Paris. Og pass på lommeboka ved Sacre Cour, der er det mye lommetyver...
Boetica Skrevet 9. mars 2023 #4 Skrevet 9. mars 2023 Versailles ligger tre mil med lokaltog utenfor byen. Tror toget gikk fra Gare du nord. Fantastisk. Men muligens enda bedre om sommeren, siden man får sett hagen. Ellers synes jeg Louvre er obligatorisk men da lønner det seg å kjøpe billett på forhånd.
Thessa97 Skrevet 9. mars 2023 #5 Skrevet 9. mars 2023 Butikker utenom designerbutikker, vet ikke. Men Resturanter kan jeg anbefale deg!!! café de paris, om du er i champs elysées og går rett i ene bakgaten der, er fantastisk god mat!
trinvill Skrevet 11. mars 2023 #6 Skrevet 11. mars 2023 Shopping, da bør du sjekke ut: Merci Sezane Kiliwatch
trinvill Skrevet 11. mars 2023 #7 Skrevet 11. mars 2023 På Citiadium Beauborg finner du alt mulig av sneakers🤩
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå