AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #1 Skrevet 8. mars 2023 Er pluss medlem Kiwi. Husker ikke i farten priser der. De har vel ca 17% avslag på fisk og er vel i utgangspunktet rimeligere enn Meny eller er Meny rimeligere på tirsdagsfisk? Anonymkode: f78e7...ab3
Gjest Ramona1970 Skrevet 8. mars 2023 #2 Skrevet 8. mars 2023 Kiwi pleier jo alltid å være mye billigere enn Meny, men hva de er på kampanjer vet jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #3 Skrevet 9. mars 2023 Det kommer jo helt ann på hva de har fått inn, kvalitet, og prisen. Denne uka droppet jeg for eksempel laks på fisketirsdag da prisen var på 300 før rabatt. Jeg har fortsatt laks i fryser fra en gang prisen var under 200 før rabatt. Nå er jeg ikke kjent med Kiwi, men har de ferskvaredisk? Eller er det fersk-frosen fisk? Det har også mye å si for meg som putter det i fryser slik at det er ferskest mulig til bruk. Anonymkode: 77155...c37 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #4 Skrevet 9. mars 2023 Du må jo gå å sjekke prisen på den typen fisk du vil ha på Kiwi. Kiwi Så gjør du det samme på Meny. Meny Anonymkode: d3ff5...bc6 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #5 Skrevet 9. mars 2023 Ramona1970 skrev (11 timer siden): Kiwi pleier jo alltid å være mye billigere enn Meny, men hva de er på kampanjer vet jeg ikke. Det er faktisk ikke riktig. Ja, Meny har stort sett høyere priser på basisvarer enn Kiwi, men Meny har alltid en god del varer som kan konkurrere eller faktisk utkonkurrerer Kiwis priser. Særlig tilbudene på Meny er vanligvis mye bedre enn Kiwis priser, da Kiwi har en profil med stabile priser. Som et eksempel har Fjordland Kjøttkaker lagt jevnt på 59 kr på Kiwi. På meny koster denne 48 kroner denne uken. Norwegia koster over 100 kr/kg på de aller fleste butikker. Meny har tilbud på 2 kg til 89kr/kg denne uken. Anonymkode: 7c25c...aa1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #6 Skrevet 9. mars 2023 Tilbudet på Meny gjelder jo i ferskvaredisken. Det har de jo ikke på Kiwi. Så sånn sett er det ulike produkter du isåfall sammenligner. Anonymkode: 1ab53...921
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #7 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er faktisk ikke riktig. Ja, Meny har stort sett høyere priser på basisvarer enn Kiwi, men Meny har alltid en god del varer som kan konkurrere eller faktisk utkonkurrerer Kiwis priser. Særlig tilbudene på Meny er vanligvis mye bedre enn Kiwis priser, da Kiwi har en profil med stabile priser. Som et eksempel har Fjordland Kjøttkaker lagt jevnt på 59 kr på Kiwi. På meny koster denne 48 kroner denne uken. Norwegia koster over 100 kr/kg på de aller fleste butikker. Meny har tilbud på 2 kg til 89kr/kg denne uken. Anonymkode: 7c25c...aa1 Det er rett. Jeg handler mye i ferskvaredisken. Prisen på fisk varierer mye. Klarer du å kombinere lav pris med fiske-tirsdag er det topp kvalitet til en veldig grei pris. Derfor jeg kjøper opp når de for eksempel har rimelig laks, og legger i fryser i porsjonspakker. Anonymkode: 77155...c37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå