AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #1 Skrevet 8. mars 2023 Jeg har vært samboer i 20 år og vi har forsikring på hverandre bl.a fordi vi hadde gjeld og barn sammen. Nå skal vi flytte fra hverandre og har solgt boligen vi hadde gjeld på sammen. Det jeg lurer på er om jeg kan fortsette å ha livsforsikring på han? Dør han får jeg 1.5 mill, dør jeg får han ca. det samme. Vi har jo fortsatt barn sammen...... Anonymkode: 73ebb...73f
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #2 Skrevet 8. mars 2023 Ja, det kan du! Du kan forsikre postmannen om du vil det! Anonymkode: cb4e2...73a 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #3 Skrevet 9. mars 2023 Joda det kan du, men ønsker han det fremdeles? Om jeg døde vil jeg heller at mannen min får pengene enn eksen, selv om vi har barn sammen. Nå er eksen min en som ikke kan å bruke penger fornuftig da, de hadde absolutt ikke gått til barna. Anonymkode: 55970...985 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #4 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Joda det kan du, men ønsker han det fremdeles? Om jeg døde vil jeg heller at mannen min får pengene enn eksen, selv om vi har barn sammen. Nå er eksen min en som ikke kan å bruke penger fornuftig da, de hadde absolutt ikke gått til barna. Anonymkode: 55970...985 Det er jo JEG som betaler forsikringen på han, så om hans eventuelle nye kjæreste ønsker å forsikre han får hun ordne det selv. Det er jo ikke den som er forsikret som bestemmer hvem som skal ha pengene når man forsikrer hverandre. Det blir noe helt annet om du betaler på din egen livsforsikring, da skal selvsagt ikke eksen din ha noe som helst. Anonymkode: 73ebb...73f 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #5 Skrevet 9. mars 2023 Jeg lurer litt på her, dere som har peiling på livsforsikring. Kunne tenke meg livsforsikring slik at kona får noe hvis jeg skulle dø før henne. Men uten å informere henne. Vil hun få utbetalt uten å måtte kontakte forsikringsselskapet? For hvis hun ikke vet at det er en livsforsikring på meg så kan hun risikere å ikke få noe? Dumme spm her men… Anonymkode: 305a7...250
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #6 Skrevet 9. mars 2023 Ja så lenge du betaler kan du ha livsforsikring på alle som kvalifiserer til en utbetaling om de dør, det er vel noe med sykdom fra før eller noe sånn men Anonymkode: 554f2...a97
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #7 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg lurer litt på her, dere som har peiling på livsforsikring. Kunne tenke meg livsforsikring slik at kona får noe hvis jeg skulle dø før henne. Men uten å informere henne. Vil hun få utbetalt uten å måtte kontakte forsikringsselskapet? For hvis hun ikke vet at det er en livsforsikring på meg så kan hun risikere å ikke få noe? Dumme spm her men… Anonymkode: 305a7...250 Du kan sette opp en, betale den, og ha henne som mottaker av premien Anonymkode: 554f2...a97
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #8 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg lurer litt på her, dere som har peiling på livsforsikring. Kunne tenke meg livsforsikring slik at kona får noe hvis jeg skulle dø før henne. Men uten å informere henne. Vil hun få utbetalt uten å måtte kontakte forsikringsselskapet? For hvis hun ikke vet at det er en livsforsikring på meg så kan hun risikere å ikke få noe? Dumme spm her men… Anonymkode: 305a7...250 Litt sånn "SURPRISE!!!!!🎉🎂🎈" 😂 Anonymkode: 73ebb...73f 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #9 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt sånn "SURPRISE!!!!!🎉🎂🎈" 😂 Anonymkode: 73ebb...73f Ikke akkurat. Synes bare det ikke er noe særlig å snakke om min evt død når. Anonymkode: 305a7...250
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå