Gå til innhold

Er du 100% like tent på din partner, selv om hen forandrer utseendet veldig mye?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan du som har opplevd det, med hånden på hjertet si at du er like tent seksuelt på din mann/kone selv om vedkommende legger på seg minst 50 kg eller går  ned i vekt og blir radmager, uansett om det er sykdom eller slanking ?

Mange mener at det spiller ingen rolle hvordan utseendet er, og at man er like tent på sin partner likevel.

Ønsker kun svar fra de som har opplevd det selv.

Anonymkode: 52ad5...a7d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har verdens fineste mann på alle områder, som jeg både beundrer, respekterer, elsker meget dypt, ville gjort alt for, ler sammen med, savner når han er borte...og kunne skrevet om resten også - men kvelden er kort.

Desverre er ikke tenninga der den burde være være lenger. Klarer bare ikke tenne på stor "tysker-ølmage, valker på ryggen, dobbelthake og snorking ut av helvete.

Anonymkode: 637bc...932

• Liker 3
  • Hjerte 5
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan du som har opplevd det, med hånden på hjertet si at du er like tent seksuelt på din mann/kone selv om vedkommende legger på seg minst 50 kg eller går  ned i vekt og blir radmager, uansett om det er sykdom eller slanking ?

Mange mener at det spiller ingen rolle hvordan utseendet er, og at man er like tent på sin partner likevel.

Det kan jeg med hånden på hjertet si. Min ekspartner (var hun som gikk) gikk opp og ned den typen vekt flere ganger og jeg tente like mye på henne når hun var "tykk" som når hun var "tynn". Vet ikke hvordan man kan forklare det, hun var kvinnen i mitt liv og vekten hadde liksom ikke noe å si. Man ser vel kanskje med andre øyne når man elsker noen inderlig eller er kjempe forelsket. Men forstår at det ikke er likt for alle. 

• Liker 3
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Man tenner jo ikke på folk som ikke er attraktive. Men man faker det jo ellers hadde jo de fleste ikke hatt partnere. Man tar det man får. 

klart etter årene går blir jo de fleste mindre attraktive. Spesielt kvinner. Så tenningen forsvinner jo. 

Anonymkode: fed9c...8be

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man tenner jo ikke på folk som ikke er attraktive. Men man faker det jo ellers hadde jo de fleste ikke hatt partnere. Man tar det man får. 

klart etter årene går blir jo de fleste mindre attraktive. Spesielt kvinner. Så tenningen forsvinner jo. 

Men dvs at man da har pliktsex for å være grei med partneren sin?

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Lever sammen med kvinnen i mitt liv ennå etter mange år. Det er ikke tull, det er ikke tvil, jeg tenner MER på henne nå med 30+ kg mer enn da vi først møttes. Da var hun bare litt smålubben, og de damene jeg hadde vært sammen med før henne var (mye) større da jeg forelska meg i dem. At begge eksene var litt store var mer tilfeldigheter. Har det ikke i meg at kropp er så avgjørende, er ikke egentlig mye overfladisk og er i mye mest styrt av følelser, men etterhvert ble større kvinnekropper mer som det kjente og kjære. Liker frryktelig godt en stor, myk og rund kvinnekropp. Noe sånt som 5-10% av menn gjør det, inkl. de som kan like mange slags kvinnekropper, og jeg er en av dem.

Mer å kose med...og jeg er ekstremt kosete. Ville vært større problem motsatt, om det ble mye mindre å kose med, men det er ikke en situasjon jeg har vært i. Selv er jeg mer normalvektig. 

Anonymkode: 78a97...e60

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Partner hadde en vesentlig kroppslig forandring for noen år siden, og dette hadde ingen negativ innvirkning på tenning eller sexliv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

"Tent" hva er det, i forhold til dette med eventuell Sykdom og hva er Kjærlighet??

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men dvs at man da har pliktsex for å være grei med partneren sin?

Ts

Ja!

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Sjarmtroll. Du er et kupp!

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er denne kommentaren skrevet av en helt nøytral person, I betydningen en bifil person som har like mye peiling på kvinner som på menn??

Anonymkode: 62d0b...977

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Spesielt kvinner.

Fortell deg selv det, du :)

Faktum er at det er flere kvinner som tar vare på seg selv enn menn.

Anonymkode: aa550...1f6

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Olaug Olsen skrev (2 minutter siden):

Ja!

Men det klarer man jo ikke i lengden?

Gjør man det for å slippe å starte på nytt alene, for å holde familien samlet, pga økonomi osv?

Ts

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

"Faker" det?! Tror ikke du representerer de fleste. Hva som er vakkert og atraktivt er jo subjektivt, derfor finnes det som regel noen for alle ;)

Jeg har i allefall aldri gått for ta det man får. Da driver man jo seigpining av seg selv. Ons er vel noe helt annet kanskje, men i valg av livspartner så klarer man ikke å "fake" et helt liv og ta til takke med det man "får". Man vil bli avslørt rimelig kjapt vil jeg tro 😀

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Snakk for deg selv. Hva man syns er "attraktivt" er en subjektiv sak. Har aldri hatt en samtale med en partner gjennom 3 forhold fra 1997 frem til nå hvor ordet "attraktiv" har blitt sagt. Ikke EN gang! 

Det er jo helt overflødig når det er klart at man tiltrekkes av hverandre. 

Aldri vært noen "faking" i mine forhold sånn. Tror du virkelig at forhold mellom lite overfladiske mennesker er mer "fake" enn mellom de som har snevre krav til kropp og utseende? Du vet ikke hvor feil du tar.

Den mest hodestupse forelskelsen jeg har opplevd var med hun største av eksene, som jeg fortsatt ikke vet hva veide, men hun var stor. Vi hadde ikke badevekt. Jeg kunne få sånn overtenning på henne så det nesten ble et seksuelt problem. Så jeg kan veldig fint tenne veldig på store damer, takk skal du ha.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Snakk for deg selv. Hva man syns er "attraktivt" er en subjektiv sak. Har aldri hatt en samtale med en partner gjennom 3 forhold fra 1997 frem til nå hvor ordet "attraktiv" har blitt sagt. Ikke EN gang! 

Det er jo helt overflødig når det er klart at man tiltrekkes av hverandre. 

Aldri vært noen "faking" i mine forhold sånn. Tror du virkelig at forhold mellom lite overfladiske mennesker er mer "fake" enn mellom de som har snevre krav til kropp og utseende? Du vet ikke hvor feil du tar.

Den mest hodestupse forelskelsen jeg har opplevd var med hun største av eksene, som jeg fortsatt ikke vet hva veide, men hun var stor. Vi hadde ikke badevekt. Jeg kunne få sånn overtenning på henne så det nesten ble et seksuelt problem. Så jeg kan veldig fint tenne veldig på store damer, takk skal du ha.

Du tenner tydeligvis på ekstra store damer, med hvis damen din hadde gått ned til å bli veldig tynn / mager, og nesten alle former var borte.

Hadde du tent like mye på henne?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Men det klarer man jo ikke i lengden?

Gjør man det for å slippe å starte på nytt alene, for å holde familien samlet, pga økonomi osv?

Ts

Hvis det et kjærlighet utholder man alt. Økonomi? Slik jeg ser det bør ikke økonomi være en grunn til å holde ut evig. Men jeg ønsker ikke å fordømme. Hvis det er mulig, kan man starte på nytt. Dette kommer an på hva som er mulig å få til utfra egne forutsetninger, kombinert med selvoppholdelsesdrift...

Endret av Olaug Olsen
AnonymBruker
Skrevet

Hun jeg er sammen med hadde en vesentlig forandring for noen år siden.

Hadde ingen innvirkning på min lyst på henne.

Anonymkode: d9bf5...527

Skrevet

Ja.
Samboer var rimelig rund med skjegg og litt lengde på håret da vi møttes. Nå er han 25g lettere, har mer muskelmasse, har fått masse nydelige smilerynker, har nesten ikke hår lenger og tok skjegget for mange år siden. Han var helt OK før, er direkte vakker nå i mine helt objektive øyne. 

Han er fornøyd med meg også på tross av at jeg har vert opp 30 kg fra der jeg er nå og ned 20 kg fra der jeg er nå. 
Jeg er ingen premieku akkurat så at han liker meg handler mer om det berømmelige indre enn det ytre. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Du tenner tydeligvis på ekstra store damer, med hvis damen din hadde gått ned til å bli veldig tynn / mager, og nesten alle former var borte.

Hadde du tent like mye på henne?

Det er ikke sikkert det hadde vært helt enkelt. Nevnte jo det. Så det er jo i så fall bare det motsatte problemet av hva mange har, at de mister tenningen hvis han/hun legger på seg "for mye". Er vel sånn man forstår at det er en preferanse i en eller annen retning.

På den annen side tente jeg jo også veldig på min partner da hun var mye slankere enn nå. Så hvor avgjørende det er for meg når hun tross alt er mitt livs store kjærlighet, det vet jeg ikke.

Jeg har hatt kronisk sexlyst i hele mitt voksne liv og må omtrent medisineres eller være alvorlig syk for å miste lyst på sex og evne til tenning, tenner bare på tanken på sex og er lite visuell i tenningen til mann å være, så ærlig talt tviler jeg på at det ville blitt et stort problem. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...