AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #1 Skrevet 8. mars 2023 Pleier du å brette ned en runde i livet på joggebuksa? Eller er det ubehagelig? Er joggebuksa da for stor? Jeg må brette ned joggebuksa mi rundt hoftene i livet ellers så mister jeg den. Ser det rart ut? Anonymkode: 34d02...620
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #2 Skrevet 8. mars 2023 Ser deg rart ut å brette ned til en pølse rundt livet? Eller må jeg da ut å kjøpe nye? Har flere joggebukser som jeg må brette ned. Den snora i joggebuksene holder ikke å stramme. Anonymkode: 34d02...620
Blingblingtahei Skrevet 8. mars 2023 #5 Skrevet 8. mars 2023 Jeg må ofte det ellers syntes jeg den blir veldig pløsete foran.. men ja, jeg burde sikkert gått ned en størrelse, men da går det ut over komforten, jeg bruker joggebukse når jeg ønsker å ha det komfortabelt, ikke fordi det er så pent.. er egentlig en small, men syntes enkelte joggebukser strammer for mye over magen til at det er komfortabelt, så bruker ofte en medium. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #6 Skrevet 8. mars 2023 Dette har noen, spesielt kvinner gjort lenge. Ikke veldig pent, og om ikke snora strammer nok ved å knytte den kjøper du enten for stor størrelse, eller dårlig kvalitet. Jeg har aldri trengt å brette ned. Og synes det er veldig stygt. De fleste trenger jo ikke gjøre det. Anonymkode: 1b38f...f60 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #7 Skrevet 8. mars 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: Pleier du å brette ned en runde i livet på joggebuksa? Eller er det ubehagelig? Er joggebuksa da for stor? Jeg må brette ned joggebuksa mi rundt hoftene i livet ellers så mister jeg den. Ser det rart ut? Anonymkode: 34d02...620 6 hours ago, AnonymBruker said: Ser deg rart ut å brette ned til en pølse rundt livet? Eller må jeg da ut å kjøpe nye? Har flere joggebukser som jeg må brette ned. Den snora i joggebuksene holder ikke å stramme. Anonymkode: 34d02...620 2 hours ago, AnonymBruker said: Ingen? Anonymkode: 34d02...620 Voldsomt til mas da Anonymkode: 5e2fe...dbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå