Gjest Gjesta Skrevet 30. desember 2005 #21 Skrevet 30. desember 2005 Folk får ha hva slags sex de vil for min del, men jeg syns i tilfelle at dattera skulle fått lov til å uttale seg om hun syns at det var greit at moren hennes hadde seg meg mannen hennes. Ulike sexformer er greit, men ikke utroskap, det være seg med svigerser eller andre familiemedlemmer...
Gjest GreenSky Skrevet 30. desember 2005 #22 Skrevet 30. desember 2005 Sånn teoretisk sett; Hvis jeg først skulle vært utro, hadde ikke svigerfar vært førstevalget.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2005 #23 Skrevet 30. desember 2005 Unnskyld... I min familie er dette så ufattelig utenkelig at bare tanken på at mamma....med mannen min...... Men hvis dette virkelig skjedde er jeg enig i et tidligere innlegg; hvis svigermor er kapabel til å ha munnsex med sin sviger sønn er hun også kapabel til å fortelle det til sin datter. Min anbefaling? Pakk sekken din, og gå fra B-filmen som er livet ditt. Ikke for din skyld, men for den stakkars datteren sin skyld - snakk om det ultimate sviket. Men at dette skulle skjedd i min familie, med min mann og min mamma... (okei da, bank i bordet, men det er faktisk helt utenkelig, selv på en dårlig dag...)
Ciara Skrevet 30. desember 2005 #24 Skrevet 30. desember 2005 AU dette var en stygg sak.. Tror mor kommer til å holde munn, ja ← Det burde mor ha gjort i utgangspunktet også
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2005 #26 Skrevet 30. desember 2005 Utroskap er en uting, og det vet du godt, gjest Haakon. Marit er vel en god del år eldre enn deg også, så slikt burde du holde deg for god til når du tross alt har en dedikert og oppofrende hustru av beste kaliber.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 31. desember 2005 #27 Skrevet 31. desember 2005 Haakon, du kan trøste deg med at din kjære neppe kommer til å flytte hjem til mamma dersom tabben deres blir eksponert.
Gjest LoisLane Skrevet 31. desember 2005 #28 Skrevet 31. desember 2005 Unnskyld... I min familie er dette så ufattelig utenkelig at bare tanken på at mamma....med mannen min...... Men hvis dette virkelig skjedde er jeg enig i et tidligere innlegg; hvis svigermor er kapabel til å ha munnsex med sin sviger sønn er hun også kapabel til å fortelle det til sin datter. Min anbefaling? Pakk sekken din, og gå fra B-filmen som er livet ditt. Ikke for din skyld, men for den stakkars datteren sin skyld - snakk om det ultimate sviket. Men at dette skulle skjedd i min familie, med min mann og min mamma... (okei da, bank i bordet, men det er faktisk helt utenkelig, selv på en dårlig dag...) ← Antall hysteriske lattersmilies taler sitt tydelige språk. Desperat fornektelse! Interessant at dere begge dukker opp i tråden. Nå venter vi bare på svigermor.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 1. januar 2006 #29 Skrevet 1. januar 2006 Såå? Ble det noe svigermor-honning på deg da?
Gjest -eline- Skrevet 3. januar 2006 #31 Skrevet 3. januar 2006 Sånn teoretisk sett; Hvis jeg først skulle vært utro, hadde ikke svigerfar vært førstevalget. ← Må si meg enig i den gitt
Xora Skrevet 3. januar 2006 #32 Skrevet 3. januar 2006 Min x-svigerfar prøvde seg på meg samme dagen som kona hans døde. Han satt og drakk sprit av en farris-flaske - jeg var alene med han mens x'en var på sykehuset. Skulle være snill og trøste han bare jeg. En meget ubehagelig hendelse - turte ALDRI å fortelle x'en dette. Så at der skjer mye rundt omkring i de forskjellige hjem er helt sikkert. Jeg har litt problemer med å tro helt på denne historien, men om den er sann så lurer jeg på hvordan resten av julen gikk for trådstarteren jeg???
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 8. januar 2006 #33 Skrevet 8. januar 2006 Du hadde nok vært utro med noen andre hvis det ikke hadde skjedd med svigermor, å bli sugd er noe man kan forhindre leenge før det er gjennomført. (tross at man er full). Tror du har dårlig samvittighet fordi du faktisk likte det og skylder på din svigermor, selv om det hun gjorde er utilgivelig. Du hadde nok ikke fortalt dette til din kone hvis det samme hadde skjedd med en fremmed person. Du er "redd" for at hun skal fortelle det til sin datter, fordi du ikke vil bli avslørt. Du er tydeligvis ikke glad nok i din kone da du valgte å fullføre "hendelsen". Lykke til med ekteskapet og alle besøk hos svigermor i fremtiden!
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2006 #34 Skrevet 8. januar 2006 Du fortener faktisk at dette kommer ut. En svigermor som datterens mann i familieselskap?? Skammelig og flaut er ikke det verste en kan kalle det. Svigermor venter vel bare at en ny sjanse skal dukke opp, siden det tydeligvis var hennes initiativ. Stakkers kona di, hun har jammen en miserable familie. Fyttikatta!
Christiane Skrevet 8. januar 2006 #35 Skrevet 8. januar 2006 (Advarsel: dårlig humor) Du virker jo som svigermors drøm Haakon
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #36 Skrevet 10. januar 2006 Det begynner å demre hvorfor folk faktisk går til det skritt å myrde hverandre av og til...
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #38 Skrevet 11. januar 2006 Snakk med svigermor og få henne med på en avtale der du tilbyr henne seksuelle tjenester mot at hun holder kjeft. På den måten får du oppleve det beste av to verdener!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå