Gå til innhold

Jeg var utro med svigermor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som emnet tilsier, så har jeg vært utro mot min kjære. Kort oppsummert så ble jeg avsugd på badet i forbindelse med julemiddagen 1.juledag. Det ble en del alkohol under middagen for alle som var tilstede uten at det er noe unnskyldning for hva som skjedde.

Problemet mitt nå er at vi skal til svigers igjen på nyttårsaften, og jeg er skitnervøs for hva som kan skje. Kan svigermor finne på å fortelle datteren om episoden? Eller mannen sin? Eller kommer hun til å fortsette der hun slapp sist?

Trenger sårt noen råd nå om hvordan jeg skal takle de ulike scenarioene som kan oppstå. Trenger hjelp, kanskje fra noen som har vært i samme situasjon selv. Det er kanskje unødvendig å si at jeg angrer noe voldsomt nå.......

Skrevet

Jeg tror ikke hun vil fortelle sin egen datter at hun sugde av kjæresten hans på do?

Skrevet

Nei, jeg tror helller ikke hun vil fortelle dette til kona di, så ta det med ro, du, og kos deg på nyttårsaften!

Skrevet (endret)

Dette har jeg hørt om før, at svigermødre forfører svigersønnen sin, det er nok valigere en man tror.

Endret av Remyline
Skrevet (endret)

Hvordan kan svigermor finne på å gjøre noe sånt i det hele tatt? Og du da, hvordan i all verden kan du finne på å bli med på leken? Hadde jeg vært datteren/din kjæreste hadde jeg aldri tilgitt noen av dere.

Mulig svigermor får så dårlig samvittighet at hun forteller det ja.

Endret av Rosin
Skrevet

:overrasket:

Ja mor kan nok finne på å fortelle det ja...

Skrevet

Dette er så ille at hvis du vil beholde kona di bør du prøve å glemme hele greia og late som ingenting, og så skjerpe deg noe kraftig i forhold til alkoholkonsum i familieselskaper.

Skrevet

Ser for meg en full svigermor som betror til sin datter at hun skjønner hvorfor hun er sammen med deg, for du er jo så lidenskapelig og utstyret fungerer.

Skrevet

Med en sånn mor ville jeg vært skeptisk til datteren. Arv og miljø, vet du...

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet. Remyline Moderator

Endret av Remyline
Skrevet

Du slettet mitt innlegg, men lot siteringen av det og kommentaren til det stå...? :klø:

Og burde du ikke flytte hele tråden til snikksnakk?

Skrevet

Jeg datt ut av nettet, så glemte jeg det etter på :ler: Men nå er det fjernet ;)

Remyline Moderator

Skrevet

AU :hakeslepp:

dette var en stygg sak.. Tror mor kommer til å holde munn, ja :overrasket:

hold munn og lat som ingenting.

Gjest Gjest_jente25_*
Skrevet

syns du har to valg jeg. enten fortelle det eller gjøre det slutt. ikke fair å være sammen med henne når du har vært utro. må være ærlig. kan du leve resten av livet ditt med henne når du har hengende over deg at moren hennes neste øyeblikk forteller kona di om episoden?

Annonse
Gjest Betty Boop
Skrevet

Jeg tror egentlig at du aldri igjen kan føle deg trygg. Sånn er det bare. Kan hun bli full nok til å ha sex med svigersønn, da kan hun også bli full nok til å fortelle det. Du lever på toppen av en tikkende bombe.

Gjest christineemily
Skrevet (endret)

:overrasket: Å, hei! Hadde det vært mannen min, og mamma hadde fortalt det, hadde han fått seg ett tupp i ræva og ut el pronto! Ja, hun også!

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg... men en skulle jo tro hun har vett på å holde kjeft. Men helt trygg hadde jeg nok ikke følt meg.

Endret av christineemily
Skrevet

En ting er jo hva du har gjort mot din kjære, men at en mor kan gjøre sånt er bare ikke forståelig for meg.

Tenk å skulle leve med en sånn hemmelighet da... :hår:

Skrevet

Det skjer utrolig mye rart rundt i de tusen hjem, dette er ikke veldig uvanlig. Høret akkurat om en fyr som er gift, og de har noen ganger med søsteren til kona i senga. Det er veldig mange som praktiserer annen sex enn den som bare er mellom to som elsker hverandre. Mange liker å eksprimentere, selv om de er i forhold. Sier ikke noe om hva som er greit og ikke, men det er faktisk virkeligheten. Det er ikke alle som mene at sex er hellig.

Gjest GreenSky
Skrevet

Sex er ikke hellig nei, men sex med familiemedlemmer er definitivt ikke bra. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...