AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #1 Skrevet 8. mars 2023 Kjæresten har glemt kvinnedagen. Vært sammen i 10 år og han har husket det hver gang ellers. Forventer jo ikke masse gaver og prinsesse behandling akkurat, men han kunne nå i det minste gratulert meg. Han har ringt meg mange ganger fra jobb i dag, og trodde han skulle si det hver gang, men var alltid bare for å snakke om noe annet. Burde jeg si noe når han kommer hjem fra jobb? Eller burde jeg bare la det gå og se om han husker selv? Kanskje jeg overtenker det, men flere av kollegaene mine og venner har fått blomster og vin i dag av sin samboer. Så litt lei meg for at han ikke har sagt noe enda. Pleier deres kjærester å gjøre noe ut av denne dagen? Anonymkode: dd7c1...938 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #2 Skrevet 8. mars 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: flere av kollegaene mine og venner har fått blomster og vin i dag av sin samboer. Anonymkode: dd7c1...938 Noen ganger blir jeg også litt glad for at jeg er singel. Anonymkode: 8e2ac...9af 7 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3 Skrevet 8. mars 2023 For noen ufølsomme mennesker dere er... Det er ikke trolling. Jeg er faktisk seriøs, og lei meg. Er det mulig... Går ikke an å skrive noen ting på KG lenger uten at det skal være noen som mener det er trolling. Vi har vært kjærester i 10 år, siden vi var 15. Han har alltid husket det ellers, men ikke i dag. Anonymkode: dd7c1...938
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #4 Skrevet 8. mars 2023 Det hadde jeg glemt også… helt til jeg leste dette. Anonymkode: 3ca4f...f84 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #5 Skrevet 8. mars 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Eller burde jeg bare la det gå Anonymkode: dd7c1...938 Jaaaaa 🤯 Anonymkode: 3ae52...7b3 1
Gjest Dreams Skrevet 8. mars 2023 #6 Skrevet 8. mars 2023 Ser at flere her sliter med dårlig selvtillit. Drit i de TS, skjønner at du synes det er leit hvis han har gjort stas ut av dagen tidligere år, men kanskje glemt det i år. - Jeg ville ikke sagt noe enda, ventet til han kom hjem også tatt det opp hvis han ikke sier noe. Kanskje han bare er sliten og stresset, trenger ikke være værre enn det.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #7 Skrevet 8. mars 2023 Når ble kvinnedagen noen en feiret på lik linje med en fødselsdag? Kvinnedagen er til å minne hverandre på at vi damer også kan sette pris på oss sjøl. Stikk avgårde og kjøp noe godt som begge kan nyte ! Anonymkode: d2f46...bf4 19 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #8 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For noen ufølsomme mennesker dere er... Det er ikke trolling. Jeg er faktisk seriøs, og lei meg. Er det mulig... Går ikke an å skrive noen ting på KG lenger uten at det skal være noen som mener det er trolling. Vi har vært kjærester i 10 år, siden vi var 15. Han har alltid husket det ellers, men ikke i dag. Anonymkode: dd7c1...938 Jeg er kvinne, glemte det selv helt til en venninne minte meg på det. Synes ikke det er så stort som du får det til å høres ut som, spesielt ikke siden vi ikke er i et land der vi må sloss for våre rettigheter Anonymkode: 8e3fc...f16 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #9 Skrevet 8. mars 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Kjæresten har glemt kvinnedagen. Vært sammen i 10 år og han har husket det hver gang ellers. Forventer jo ikke masse gaver og prinsesse behandling akkurat, men han kunne nå i det minste gratulert meg. Han har ringt meg mange ganger fra jobb i dag, og trodde han skulle si det hver gang, men var alltid bare for å snakke om noe annet. Burde jeg si noe når han kommer hjem fra jobb? Eller burde jeg bare la det gå og se om han husker selv? Kanskje jeg overtenker det, men flere av kollegaene mine og venner har fått blomster og vin i dag av sin samboer. Så litt lei meg for at han ikke har sagt noe enda. Pleier deres kjærester å gjøre noe ut av denne dagen? Anonymkode: dd7c1...938 Du burde skrike og bære deg som en liten unge og så burde du hive ham på dør, så han kan finne seg ei som ikke bryr seg så til de grader om én dag. Gjør han ikke noe stas på deg ellers siden den dagen tydeligvis er SÅ VIKTIG? Anonymkode: 1df56...d51 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #10 Skrevet 8. mars 2023 Du har tydeligvis ikke skjønt hva kvinnedagen går ut på… er ikke akkurat gaver, blomster og vin som er greia denne dagen 🙄 Anonymkode: 2b77c...09a 15 6
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #11 Skrevet 8. mars 2023 Jøsses... Er jeg virkelig så på bærtur?... I min krets blir det satt stor pris på denne dagen, og feiret. Folk drar på restaurant, kino osv. Anonymkode: dd7c1...938
visp Skrevet 8. mars 2023 #12 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kjæresten har glemt kvinnedagen. Vært sammen i 10 år og han har husket det hver gang ellers. Forventer jo ikke masse gaver og prinsesse behandling akkurat, men han kunne nå i det minste gratulert meg. Han har ringt meg mange ganger fra jobb i dag, og trodde han skulle si det hver gang, men var alltid bare for å snakke om noe annet. Burde jeg si noe når han kommer hjem fra jobb? Eller burde jeg bare la det gå og se om han husker selv? Kanskje jeg overtenker det, men flere av kollegaene mine og venner har fått blomster og vin i dag av sin samboer. Så litt lei meg for at han ikke har sagt noe enda. Pleier deres kjærester å gjøre noe ut av denne dagen? Anonymkode: dd7c1...938 Hvorfor forventer du gaver på kvinnedagen? Er dere russere? 5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #13 Skrevet 8. mars 2023 Hvorfor feirer vi kvinnedagen? Kvinnedagen er en av de største internasjonale dagene, og markeres 8. mars hvert år. Det er en av de viktigste dagene i året for å feire kvinners sosiale, økonomiske, kulturelle og politiske prestasjoner, øke bevisstheten om kvinners rolle, og fremme likestilling mellom kjønnene. Til tross for at mange land har kommet på lang vei, opplever mange kvinner og jenter fortsatt diskriminering basert på kjønn rundt om i verden. Dette omhandler blant annet vold i hjemmet, lavere lønn, mangel på rett til utdanning og helsetjenester. Derfor er dagen fortsatt svært viktig for å fremme kvinners posisjon i samfunnet. Lilla, grønn og hvit er fargene som representerer den internasjonale kvinnedagen. Lilla symboliserer rettferdighet og verdighet, grønt symboliserer håp og hvitt representerer renhet. Fra FN.no Anonymkode: dd7c1...938 3 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #14 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har tydeligvis ikke skjønt hva kvinnedagen går ut på… er ikke akkurat gaver, blomster og vin som er greia denne dagen 🙄 Anonymkode: 2b77c...09a Kanskje ikke, men det er en dag som feires. I høy grad, i visse miljø hvert fall. Anonymkode: dd7c1...938
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #15 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jøsses... Er jeg virkelig så på bærtur?... I min krets blir det satt stor pris på denne dagen, og feiret. Folk drar på restaurant, kino osv. Anonymkode: dd7c1...938 Høh? Gjør folk virkelig det? Holder det ikke med Valentine og morsdag? (Gjør jeg ingenting ut av noen av disse dagene, men har skjønt at de to overnevnte er fryktelig viktig for enkelte) Anonymkode: 2f06d...e06 5 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #16 Skrevet 8. mars 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jøsses... Er jeg virkelig så på bærtur?... I min krets blir det satt stor pris på denne dagen, og feiret. Folk drar på restaurant, kino osv. Anonymkode: dd7c1...938 Har aldri hørt om noen som markerer eller feirer denne dagen. Har ingen planer om å gjøre det heller. Anonymkode: 3ae52...7b3 11 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #17 Skrevet 8. mars 2023 Handelsstanden gnir seg i hendene. Anonymkode: 3ae52...7b3 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #18 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høh? Gjør folk virkelig det? Holder det ikke med Valentine og morsdag? (Gjør jeg ingenting ut av noen av disse dagene, men har skjønt at de to overnevnte er fryktelig viktig for enkelte) Anonymkode: 2f06d...e06 Ja de gjør det, min mor fikk blomster av min far. Kollegaer drar på kino, og 2 av mine venninner skal på restaurant. Til og med sjefen fikk blomster på jobb i dag av sin mann. Jeg sa aldri at jeg ville ha noe stort. Bare at han har gjort stas på meg før, på denne dagen, og synes det var litt leit hvis han glemte det i år. Som jeg skrev holder det med en gratulasjon, trenger ikke prinsesse behandling. Anonymkode: dd7c1...938
Sharpa VinterBerg Skrevet 8. mars 2023 #19 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje ikke, men det er en dag som feires. I høy grad, i visse miljø hvert fall. Anonymkode: dd7c1...938 Jaha? Det var nytt for meg. 5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #20 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jøsses... Er jeg virkelig så på bærtur?... I min krets blir det satt stor pris på denne dagen, og feiret. Folk drar på restaurant, kino osv. Anonymkode: dd7c1...938 Ja. Kvinnedagen er en kampdag. Gå i tog hvis du vil markere. Anonymkode: 25250...e97 3 1 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå