AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #1 Skrevet 8. mars 2023 Når sakkyndig skal ha utredning rundt barnefordeling og en eller begge foreldrene har samboer, ble de også tatt med i betraktning eller holdt utenfor? De besøker jo hjemme og kan skakke med menneskene rundt barnet. Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: 6e252...489
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #2 Skrevet 8. mars 2023 Hvem er det som skal være sakkyndig i barnefordelingen og hvor kommer den ordren fra ? Anonymkode: e5bea...d9c
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem er det som skal være sakkyndig i barnefordelingen og hvor kommer den ordren fra ? Anonymkode: e5bea...d9c Om man tar barnefordeling til retten og det derfra blir oppnevnt sakkyndig som skal gjøre utredning. Anonymkode: 6e252...489
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #4 Skrevet 8. mars 2023 De teller bare om det er i negativ retning. Anonymkode: 4f4e5...4e0
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #5 Skrevet 8. mars 2023 Ja, steforeldre blir tatt med i det helhetlige bildet. Dette er litt på siden av min jobbe, men slike saker og sakkyndige vurderinger dukker fra tid til annen opp på min pult. jeg har lest vurderinger der det telles Både positivt og negativt. En sak der stemors negative holdning til biologisk mor ble trukket frem som en negativ påvirkning på barnet, og en sak der stefars tette forhold til barnet ble trukket frem som noe positivt. Anonymkode: f11bd...461 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå