AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #1 Skrevet 8. mars 2023 Hører naboens barn på ca 2 år hylgråte opptil flere ganger hver dag etter å tydelig ha slått seg, hører ofte barnet ramler i gulvet. Mest sannsynlig akkurat lært seg å løpe rundt. Men er det vanlig så ofte? Har ikke barn selv derfor jeg spør. Synes det er litt vondt å høre på sånn hylgråting så ofte. Anonymkode: f2b81...bb1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3 Skrevet 8. mars 2023 Det kan være du hører barnet kaste seg i gulvet før det begynner å hylgrine. Og det kan være nesten hva som helst som startet det. Anonymkode: 46857...8aa 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #4 Skrevet 8. mars 2023 Ja, barn slår seg og skader seg hele tiden, og hyler og lager en megascene av det. De er rett og slett små, klossete drama queens. Anonymkode: 770b3...127 5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #5 Skrevet 8. mars 2023 Ca to år og akkurat lært seg å løpe rundt? Anonymkode: bd18e...610 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #6 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ca to år og akkurat lært seg å løpe rundt? Anonymkode: bd18e...610 Jeg antar alderen her, men det er vel ganske vanlig alder å begynne å ordentlig løpe, er det ikke det mener du? Anonymkode: f2b81...bb1
C8H10N4O2 Skrevet 8. mars 2023 #7 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg antar alderen her, men det er vel ganske vanlig alder å begynne å ordentlig løpe, er det ikke det mener du? Anonymkode: f2b81...bb1 Det vanligste er vel å begynne å gå når man er rundt året. Og unger kan bli speedy Gonzalez så fort de kommer seg opp på to føtter uten å holde seg i noe.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #8 Skrevet 8. mars 2023 C8H10N4O2 skrev (7 minutter siden): Det vanligste er vel å begynne å gå når man er rundt året. Og unger kan bli speedy Gonzalez så fort de kommer seg opp på to føtter uten å holde seg i noe. Hørt ungen har gått rundt veldig lenge, men først nå jeg hører ungen løpe ordentlig og altså så falle mye, men ok. Anonymkode: f2b81...bb1
mitch92 Skrevet 8. mars 2023 #10 Skrevet 8. mars 2023 Helt vanlig, når min eldste var to så hendte det seg "falt" på gulvet med vilje, dunket hodet i gulvet med vilje. han som er 4 nå slo seg regelmessig vrang og hylskrek og fikk det til og høres ut som megakrise bare han ikke fikk feks se på tv , ikke fikk leken han ville eller lignende. En gang var det så ille med trassen at naboen ringte politiet 😅 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #11 Skrevet 8. mars 2023 Trass 😂 ungen min kaster seg ned på gulvet for hver minste ting, slenger armene ut og hylgråter. Høres skikkelig dramatisk ut, men er som regel bare at hun ikke får viljen sin eller blir sint/ frustrert fordi hun ikke får til å kle på seg skoen selv, eller typ at buksa er feil. Anonymkode: 8db07...33f 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 8. mars 2023 #12 Skrevet 8. mars 2023 😅 Min kunne også trampe og hyle som om fanden selv var etter han uten at det var snakk om at han hadde slått seg. Sykt temperament og hissig som faen. Han SKREK som om han ble mishandlet🙈🤣 Helt normalt 😬
~white lady~ Skrevet 8. mars 2023 #13 Skrevet 8. mars 2023 Ja. Det folk kaller trass, er en kombinasjon av selvstendighetstrang og manglende følelsesregulering. Pluss på en umoden tenkehjerne, så har du en toåring i et nøtteskall. En krevende alder…😆
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #14 Skrevet 8. mars 2023 Lydene kan skyldes at barnet blir mishandlet. Hvorfor er du så sikker på at det er snakk om fall? Anonymkode: 1ccd6...440
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #15 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Lydene kan skyldes at barnet blir mishandlet. Hvorfor er du så sikker på at det er snakk om fall? Anonymkode: 1ccd6...440 Jeg hører tydelig at barnet løper rundt og faller i gulvet (veldig lytt her). Anonymkode: f2b81...bb1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #16 Skrevet 8. mars 2023 Yngste min (han er riktig nok 1 1/2) kan hylskrike for at han vil ha koppen til broren når vi spiser middag, begge to er glad i å løpe og slenge seg på gulvet eller kaster ting i raseri på gulvet. Har ofte lurt på hva naboen må tenke dersom de hører det levenet de steller i stand til tider 😅 Når det er sagt, mest sannsynlig er dette vanlig trass, men man bør også være åpen for at det kan være noe annet som bør undersøkes nøyere. Anonymkode: 04bc1...cf3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #17 Skrevet 8. mars 2023 Helt vanlig. Min er snart 2 år og slår seg ofte. Er veldig aktiv og nysgjerrig så oftest skjer det i lek. Løper litt for fort, sklir på en leke, sklir på en kverket drue, lener seg for langt frem når han har klatret oppå en stor bamse, ser seg ikke for og løper inn i en kant/dør, leker herjelek og skaller til en av oss eller 100 andre ting😅 Går heldigvis fort over 😊 Anonymkode: a982c...3fc
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #18 Skrevet 8. mars 2023 Høres helt vanlig ut. I går var toåringen trøtt etter barnehagen. Det endte med hysterisk hylskriking i hvert fall fem ganger. Kaster seg ned på gulvet og hyler som om vi skulle slått og vært direkte ondskapsfulle Vi dristet oss til i går: Spørre om han ville ta av uteklær selv (første hysteriske raserianfall) Spylte badekaret når han ville gjøre det selv (andre hysteriske raserianfall) Vaske håret hans (tredje hysteriske raserianfall) Ha spaghetti og kjøttsaus til middag når han ville ha is (fjerde hysteriske raserianfall) Storesøsken valgte noe annet enn det sjefen i huset ville se på tv (femte hysteriske raserianfall) Anonymkode: 46fdb...b8c 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #19 Skrevet 8. mars 2023 Vanlig. Min på 2 lærte seg å gå da han var 10 mnd. Han hopper ned fra sofa, bordet, klatrer på alt, og har ikke konsekvenstenkning. Dvs faller han ned så hylgrpter han, så gjør han det samme neste dag. Anonymkode: 68aa4...62b
tussi84 Skrevet 9. mars 2023 #20 Skrevet 9. mars 2023 Ja veldig vanlig. Har en 2 åring selv i hus, og selv den minste ting kan få han til å kaste ting i gulvet, trampe i gulvet, sparke i gulvet eller hylgrine. Det kan feks være ting som: - han vil ikke kle på seg/kle av seg. ELLER han blir sur fordi han ikke får til å kle på seg selv men han skal heller ikke ha hjelp til å kle av/på. Det kan også være galt. - vil ikke bytte bleie - får ikke is/sjokolade der og da - vil ikke legge seg - vil ikke pusse tenner - leken han driver med gjør ikke slik han ønsker. - trøtt og sliten, og utålmodig ,- SKAL gjøre ting selv men får ikke til og blir sur om vi hjelper. - vi foreldre er opptatte og kan ikke gjøre det han vil med engang, feks at en holder på med middag, og den andre er på do.. - vil ikke gå til bhg, eller dra hjem fra bhg.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå