AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #1 Skrevet 8. mars 2023 Her om dagen kjøpte mannen Juicy-dress til meg, helt uten å ha snakket om det før. Vi var på kjøpesenter, gikk forbi en butikk og så den i vinduet. Så sa han bare, kom inn og velg farge og prøv. Dyr gave. Kan det bety at han har dårlig samvittighet? Jeg lurte på det samme tidligere også. I høst kjøpte han en sånn liten skinnpung fra Mulberry, til å ha Airpods i rundt halsen. Da ble jeg mistenksom. Også tidligere har jeg fått ganske fine gaver av ham på samme måte, uten noen grunn, og jeg vet ikke hva jeg skal tro. Anonymkode: f2f76...5db
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #2 Skrevet 8. mars 2023 Altså, her prøver mannen din å gjøre noe fint for deg, også klarer du å vinkle det så negativt? Stakkars mann Anonymkode: b075f...ac3 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3 Skrevet 8. mars 2023 Ja, han har vært utro. Vi menn har en egen oppslagsbok som sier hva den enkelte ugjerning har i pris. Bj etc kr 500 Et ligg med ukjent kvinne 1500 Et ligg med venninne av kjæresten 3500 Osv Anonymkode: f10f3...7ce 2 1
Hjelpsom Skrevet 8. mars 2023 #4 Skrevet 8. mars 2023 Klassisk tilfelle av Damn if I do, damn if I dont! 🙄 Mannen kan jo ikke vinne, prøver å være snill og gi gave og så blir det ikke satt pris på eller så blir det mistenkeliggjort🤔. Been there done that og det er utrolig frustrerende... Sluttet til slutt helt.☹️
PM75 Skrevet 8. mars 2023 #5 Skrevet 8. mars 2023 Han liker å gi deg gaver & se deg bruke dyre merkeklær. Hvorfor er du så mistenksom?
seriousgirl Skrevet 8. mars 2023 #6 Skrevet 8. mars 2023 Enig med de over her. Med mindre det er andre tegn som kan tyde på annet, ville jeg bare vært utrolig takknemlig og glad for at kjæresten min ønsket å skjemme meg bort;)
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #7 Skrevet 9. mars 2023 Hvor lenge har dere vært sammen og har han alltid hatt gaver som kjærlighetsspråk? Jeg har nemlig gaver som kjærlighetsspråk, men jeg har opplevd å ha en kjæreste (eks nå) som kjøpte dyre gaver til meg og jeg ble så lykkelig og takknemlig. Viste seg etter en stund at dette var del av en grooming prosess for å få meg i takknemlighetsgjeld og forelsket i han, for senere skjedde både utroskap og vold og da kom gavene pga dårlig samvittighet. Hvis forholdet deres er ganske ferskt ville jeg vært obs på om det var andre røde flagg i bildet som kan tyde på at han lovebomber og groomer deg. Det trenger ikke være noe mistenkelig bak, det er flott med menn som oppriktig har gaver som kjærlighetsspråk men om han også er kontrollerende eller nedbrytende mot deg ellers så ikke la deg blende av gaver. Det går også an å snakke sammen om hva som er deres kjærlighetsspråk og hvorfor, kanskje du lærer noe mer om han da Anonymkode: cc601...0e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå