Rebecca30 Skrevet 9. mars 2023 #21 Del Skrevet 9. mars 2023 noen ganger kan man bli litt mer eventyrlysten når man er på ferie eller ute på byen. Det har skjedd med meg før også. Jeg var på en nachspiel og endte opp med å ha sex med en fyr mens det var flere andre til stede i rommet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet 10. mars 2023 #22 Del Skrevet 10. mars 2023 Tror det er ganske vanlig å ha opplevd varianter av dette, en eller flere ganger. Klining med åpenlys fingring. Blowjob på nach. Noen rir på en stol i samme rom. Sex i telt eller på samme rom. Sånne ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #23 Del Skrevet 10. mars 2023 Har aldri skjedd, men så verner jeg om privatlivet mitt i alle sammenhenger. Anonymkode: 11b70...f57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillalive Skrevet 10. mars 2023 #24 Del Skrevet 10. mars 2023 Jeg hadde sex med ei gammel venninne på sofaen på nachspiel, litt for mye bobler og trodde at det andre paret sov i sofaen ved siden av. Oppdaget så at min venninne kikket litt vel mye bort på det andre paret og når jeg snur på hodet så ser jeg at han sitter å fingrer henne mens begge ser på oss. Jeg ble litt paff, men var egentlig mere overrasket over at min venninne var klar over at vi hadde live show og stirret dem rett inn i øynene. Heldigvis sjelden jeg blir såpass bedugget og spontant kåt 🙄 Det pussigste var vel egentlig at vi er 45+ alle sammen og ikke 20 åringer med overflod av hormoner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå