AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #1 Del Skrevet 8. mars 2023 Vi diskuterte det og mange venninner mente at det ville de aldri ha gjort. Men jeg husker jo, sånn da jeg var 17-21, at det skjedde noen ganger. Både jeg og andre, på nach eller i syden. Er ikke det noe mange har gjort en gang eller flere i livet? Anonymkode: 7876b...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #2 Del Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi diskuterte det og mange venninner mente at det ville de aldri ha gjort. Men jeg husker jo, sånn da jeg var 17-21, at det skjedde noen ganger. Både jeg og andre, på nach eller i syden. Er ikke det noe mange har gjort en gang eller flere i livet? Anonymkode: 7876b...491 Jepp, hatt det et par - tre - fire - fem ganger. Da man var ung og vill 😄 Anonymkode: bdfbd...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 8. mars 2023 #3 Del Skrevet 8. mars 2023 I syden for mange år siden. Sengene stod vel ca 1.5 meter fra hverandre, meg og venninna med hver sin Tyrker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 8. mars 2023 #4 Del Skrevet 8. mars 2023 Jeg har nok bare vært tilstede i rommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #5 Del Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Vi diskuterte det og mange venninner mente at det ville de aldri ha gjort. Men jeg husker jo, sånn da jeg var 17-21, at det skjedde noen ganger. Både jeg og andre, på nach eller i syden. Er ikke det noe mange har gjort en gang eller flere i livet? Anonymkode: 7876b...491 Var det lett å konse om sexen da eller ble du forstyrret av at andre var i rommet? pulte de andre eller så de på deg? Anonymkode: 1f1c4...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #6 Del Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): pulte de andre eller så de på deg? Det ene behøver vel ikke utelukke det andre ? Anonymkode: 7f423...fd5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkego Skrevet 8. mars 2023 #7 Del Skrevet 8. mars 2023 Pulte i ei køyeseng i slutten av tenårene med et par i overkøya som også sto på. Både moro og tennende selv om vi ikke så hverandre. Ble litt konkurranse mellom guttene om å pule hardest virket det som, så var spent på om hele senga skulle kollapse en periode 😄 Nå har jeg og mannen snakket om at det faktisk er noe vi ønsker å gjøre, altså ha sex med et annet par i samme rom som også har sex. Ikke noe partnerbytte, kun se på hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #8 Del Skrevet 8. mars 2023 Gjorde det på internat med et annet kjærestepar et par ganger, var veldig spennende 😄 Anonymkode: e3b09...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 8. mars 2023 #9 Del Skrevet 8. mars 2023 Jeg er ekshibisjonist, så svaret gir seg selv……. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 8. mars 2023 #10 Del Skrevet 8. mars 2023 Tenner ikke på andre menn og føler det er et slags overgrep om jeg tvinger sexen min over på andre- lyder, visuelt etc. Har vært i et rom hvor to lesbiske hadde seg, men det var vel egentlig ikke meningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #11 Del Skrevet 8. mars 2023 Om de bare var i rommet, så hadde det ikke vært noe. Men å ha sex med noen, samtidig som andre i rommet og har sex ... det hadde vært opphissende det. Å se, høre, tenke på andre ha sex er opphissende. Riktignok aldri opplevd, men det hadde sikkert blitt et fint minne. Anonymkode: 71a86...5f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #12 Del Skrevet 8. mars 2023 I studietiden når dama og en venninne av oss overnatta på rommet mitt i kollektivet. Alle 3 i samme seng. Jeg og dama pulte og vennina lå ved siden av. Anonymkode: eb4a7...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #13 Del Skrevet 8. mars 2023 Joda, det har skjedd. Husker til og med en venninne som onanerte mens jeg hadde sex med min daværende kjæreste i sengen ved siden av. I dag hadde det vært helt uaktuelt. Puppeguri 77 Anonymkode: 740f1...26b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjekkfyr Skrevet 8. mars 2023 #14 Del Skrevet 8. mars 2023 27 minutter siden, AnonymBruker said: Joda, det har skjedd. Husker til og med en venninne som onanerte mens jeg hadde sex med min daværende kjæreste i sengen ved siden av. I dag hadde det vært helt uaktuelt. Puppeguri 77 Anonymkode: 740f1...26b 🤩😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #15 Del Skrevet 9. mars 2023 Snok1 skrev (17 timer siden): Jeg er ekshibisjonist, så svaret gir seg selv……. Samme her, vi hadde en vanvittig sexy opplevelse ut i naturen for to somre siden, det var først da jeg og kona fant ut av vi hadde samme legning Anonymkode: 9e0aa...d75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #16 Del Skrevet 9. mars 2023 Uffja, i studietiden under innflytelse av alkohol og i perioder med trangboddhet forekom det et par ganger. Superkleint å tenke på nå. Anonymkode: 1cf67...b41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 9. mars 2023 #17 Del Skrevet 9. mars 2023 Mange ganger, og det tenner meg voldsomt, men det har kun vært foran folk som har en intensjon om å se på. Altså at det har vært en avtalt setting/treff. Å bli "påtvunget" å se/høre andre har sex rett i nærheten plager forsåvidt ikke meg, men kan lett forstå at det for mange vil være veldig ubehagelig. Da synes jeg man heller bør finne seg et annet sted eller vente på en mer passende situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 9. mars 2023 #18 Del Skrevet 9. mars 2023 Ja det er ubeskrivelig deilig å ha sex med andre i rommet og når andre ser på😍 Frivillig så klart. Noe av det beste jeg vet. Det og være bundet/partner er bundet. For meg er det vanlig. Hvor vanlig det egentlig er blant befolkningen ellers vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 9. mars 2023 #19 Del Skrevet 9. mars 2023 På tur med typen og kompisen hans. Vi leide en liten hytte med kun ett soverom men med to senger. Så vi hadde sex mens han lå i sengen ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsmann70 Skrevet 9. mars 2023 #20 Del Skrevet 9. mars 2023 Besøkte et par, henne og meg, mens mannen hennes var tilskuer. Deltok etterhvert, så vi ble en fin trekant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå