Gå til innhold

Pene, behagelige truser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg syntes det er så vanskelig å finne truser som IKKE er bestemortruser som er behagelige å ha på seg. Spesielt er jeg ute etter truser som er litt bredere i midtpartiet slik at de ikke krøller seg og gnæger. Feks på lindex er de vanlige trusene alt for smale for meg.. noen som vet om noen fine, behagelige truser?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trives best i string

Anonymkode: dd2eb...668

Skrevet

Jeg lurte mer på om noen har link eller tips om en spesifikk truse/butikk 😇

Skrevet
snillochsøt skrev (1 time siden):

Hei!

Jeg syntes det er så vanskelig å finne truser som IKKE er bestemortruser som er behagelige å ha på seg. Spesielt er jeg ute etter truser som er litt bredere i midtpartiet slik at de ikke krøller seg og gnæger. Feks på lindex er de vanlige trusene alt for smale for meg.. noen som vet om noen fine, behagelige truser?

Triump har mye pent undertøy. Fåes på Cubus mm.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg lenge hatt problemer med. Det endte med at jeg sluttet å bruke truser. Har ikke brukt truser på flere år. Bortsett fra når jeg har mensen, da har jeg på meg bestemor-truser. Har heldigvis ikke problemer med utflod. Det hjelper også med full busk, så det ikke blir så innestengt og klamt. Truse er vare en uting😅

Anonymkode: 20e90...783

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette har jeg lenge hatt problemer med. Det endte med at jeg sluttet å bruke truser. Har ikke brukt truser på flere år. Bortsett fra når jeg har mensen, da har jeg på meg bestemor-truser. Har heldigvis ikke problemer med utflod. Det hjelper også med full busk, så det ikke blir så innestengt og klamt. Truse er vare en uting😅

Anonymkode: 20e90...783

Jeg har prøvd det og skulle ønske jeg likte det, men det blir for ubehagelig

AnonymBruker
Skrevet

Synes trusene fra Gina Tricot er fine og gode ☺️

Anonymkode: 09d9e...c89

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det viktig at de er pene? Det er jo ingen andre enn deg som skal se de uansett.

Anonymkode: 2b03f...335

Skrevet

Jeg har de siste årene sverget til Sloggi, de har mange varianter, ikke bare typ bestemortruser :) vasker de på 60g, og de holder fasongen vask etter vask (men jeg tromler aldri truser, da blir de fort slappe)

For meg er det viktig at trusene er i bomull og ikke syntetisk

Zalando har bra utvalg i ikke-bestemor-sloggi :) 

Marks&Spemcer har også mange fine, behagelige truser i bomull.

Har også noen fra Victorias secret som jeg liker godt, kjøpt inn når jeg har vært ute å reist, men tror det er en VS-butikk i Oslo. Var i allefall det for noen år siden. De har brukt å hatt tilbud på bomullstruser, aka 3stk for 20 pund 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Pierre Robert Invisible.

Anonymkode: 6604c...af0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker disse fra Cubus veldig godt. Sluttet med string i en alder av 48 år. Pluttselig var det ubehagelig å gå med. 😅

Testet ut mye forskjellig, men endte tilslutt på disse. Grei pris, god kvalitet og behagelige å ha på og ikke minst pene å se til .

Anbefales. 😍

https://cubus.com/no/p/molly-cheekini-truse-med-blonder-neon-rosa-undertoy-hipstertruser-dameklar/7347885_F311

Anonymkode: bef5e...2fe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker boxere fra Kari Traa, det er mine favoritt-truser.  Pierre Robert har også behagelige boxere/ hipsters 😊

Anonymkode: 06ae1...708

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...