AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #1 Skrevet 8. mars 2023 Stemmer det at dersom man blir avvist er det the final say som man sier på engelsk. Ei som avviste meg mange år tilbake har begynt å ta små kontakt. hva tenker dere? Mann, 35 Anonymkode: 3e246...030
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #2 Skrevet 8. mars 2023 Er du interessert, så får du finne ut av det da Anonymkode: 9a187...d8c 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #3 Skrevet 9. mars 2023 Hvis hun har tatt kontakt tyder det på at hun kanskje er interessert. Spør henne rett ut hva hensikten hennes med å ta kontakt er Anonymkode: 12d6e...f5a 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #4 Skrevet 9. mars 2023 Jeg tror jeg ville ha tenkt at hun var blitt litt desperat... Men det spørs jo hva som lå bak avvisningen sist. Var det fordi hun var i en spesiell livssituasjon, var hun opptatt og kunne ikke? Alt sånt har betydning for hvordan man skal tolke. Hvis hun har gått ut av et langvarig forhold nå, og endelig kan ta kontakt med han hun har tenkt på en stund, kan det være mer positivt. Jeg ville altså ha vurdert hva som kunne være grunnen til ny interesse. Hadde ikke giddet et opplegg der jeg nå var blitt bra nok fordi hun ikke hadde noen andre. Anonymkode: 826a1...3d9 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #5 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Stemmer det at dersom man blir avvist er det the final say som man sier på engelsk. Ei som avviste meg mange år tilbake har begynt å ta små kontakt. hva tenker dere? Mann, 35 Anonymkode: 3e246...030 Det kommer vel helt an på din egen stolthet. Du var ikke bra nok da. Hun ville heller finne en hun syntes var kjekkere, rikere og mer attraktiv eller en topp 20%. Desverre for henne ble det ikke noe serøst med førstevalgene og tiden går. Da må hun justere litt på standarden og går for godt nok. Og slår seg til ro med det. Du er kanskje en hyggelig grei fyr med ok inntekt, stabil og kan fungere som et godt stabilt alternativ. Spørsmålet om du kan leve med å være den hun tok til takke med når hennes førstevalg ikke var interessert i noe seriøst. Eller enda bedre. Hun måtte bare pule fra seg og leve livet før hun var klar for noe seriøst. Hva kan du leve med. Google "wife settled for me" og les andres erfaringer. Oppsummert tror jeg ikke du kan regne med ei dame som initierer særlig sex etter du bundet til huslån og barn. Og tente ikke nok på deg så hun avviste først. Hun kan sikkert fake interesse en stund. Med når hun egentlig finner andre mer attraktive så regn med pliktsex etter noen år. Lykke til Anonymkode: 7574b...754
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #6 Skrevet 9. mars 2023 Du må komme med mere informasjon og historikk for at vi skal kunne danne et reelt bilde for tilbakemelding. 🙂 Anonymkode: 77c88...a8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå