AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #1 Del Skrevet 8. mars 2023 Noen som kan anbefale en videreutdanning for Helsefagarbeider innen Rus og Psykiatri? Gjerne nettbasert og 1 årig. Takk🙏 Anonymkode: 94208...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #2 Del Skrevet 8. mars 2023 ↗️ Anonymkode: 94208...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3 Del Skrevet 8. mars 2023 Rus og psykisk helse… ikke vanskelig å finne ut av selv Anonymkode: fb7f5...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 8. mars 2023 #4 Del Skrevet 8. mars 2023 Tror de fleste kun tilbyr samlingsbasert og over 4 semestere. Psykisk helsearbeid innebærer mye refleksjonsarbeid og dermed også å bearbeide det man selv har inni seg i stor grad. 1 årig blir derfor sjelden anbefalt blant de ansatte som står for undervisningen ved disse skolene som tilbyr denne videreutdanningen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 8. mars 2023 #5 Del Skrevet 8. mars 2023 Hva med å heller søker kommunen du evt jobber i til å la deg stå i 100 % stilling evt minimum 80% stilling også får du fri med lønn de periodene du har praksis og samlinger mot at du binder deg til å jobbe 100%stilling i 2 år etterpå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #6 Del Skrevet 9. mars 2023 Jeg har tenkt til å søke en fulltidsutdanning fra neste høst, derfor ønsker jeg bare en kort utdanning nå, for å stille litt sterkere ved opptaket. Men jeg har har funnet noen kurs med avsluttende prøve som kan være aktuelle. Men takk for tips, @Fighter83 🩷 Anonymkode: 94208...495 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 9. mars 2023 #7 Del Skrevet 9. mars 2023 Syns det er skummelt bare å tenke tanken på nettbasert psykiatri eller sosialt arbeid. Det er praktiske yrker som krever refleksjon og praksis. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #8 Del Skrevet 10. mars 2023 Andro skrev (8 timer siden): Syns det er skummelt bare å tenke tanken på nettbasert psykiatri eller sosialt arbeid. Det er praktiske yrker som krever refleksjon og praksis. (Trådstarter) Enig i det altså! Jeg har gått 2 år på fagskolen, å har veldig god erfaring der i fra med gruppearbeid og refleksjoner. Så det er bare at jeg trenger litt påfyll,men ikke har "tid" til å starte på ett lengre løp nå. Men jeg har funnet noen lengre kurs som jeg synes ser interessante ut og som er relevante for meg. Anonymkode: 94208...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heydayotheinterweb Skrevet 10. mars 2023 #9 Del Skrevet 10. mars 2023 On 3/8/2023 at 3:04 PM, AnonymBruker said: Noen som kan anbefale en videreutdanning for Helsefagarbeider innen Rus og Psykiatri? Gjerne nettbasert og 1 årig. Takk🙏 Anonymkode: 94208...495 Haha lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #10 Del Skrevet 10. mars 2023 Heydayotheinterweb skrev (10 timer siden): Haha lykke til Takk,så hyggelige vi er her😅 Anonymkode: 94208...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå