Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å gått ned en del kilo, kan jeg nå kjøpe klær i de butikkene jeg vil. I bukser bruker jeg nå M og 38, med unntak av modeller/snitt som ikke passer min kropp eller er litt små i størrelsen. Ved flere anledninger har jeg funnet bukser jeg liker hos Kappahl som ikke passer i det hele tatt, størrelsene virker utrolig små? Må opp i 44/46 for at det skal passe meg i livet 😳 Sier seg selv at de da blir alt for store ellers, både i lengden og vidden.  Veit jeg ikke burde henge meg opp i det med størrelser, men kjenner det gjør noen med selvfølelsen etter å brukt 2 Xl i klær å sluttet helt å kjøpe meg klær i mange år pga dette. 

Anonymkode: 1df8e...259

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplever ikke at størrelsen på KappAhl er spesielt små, nei. Men det kan være snittet er feil til deg. Husk at når klærne ikke passer deg, så er det klærne det er noe feil med, ikke deg!

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

KappAhl sine str er kjempestore i str! Jeg må ned én til to str på KappAhl. 

Anonymkode: b2d93...ed2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

KappAhl er veldig store i størrelsen.

Anonymkode: d154b...7b4

• Liker 3
Skrevet

KappAhl sine bukser er mine favoritter, opplever de ikke som små i størrelser

AnonymBruker
Skrevet

Enig i at størrelsene er store. Høres ut som snittet ikke passer deg.

Anonymkode: 5a6b8...e3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

KappAhl er som flere sier over, store i størrelsen. 

Anonymkode: e7b0c...f60

AnonymBruker
Skrevet

Da må der være buksene som virkelig ikke passer meg i det hele tatt 🙈 For veit undertøyet er stor i størrelsen, må ned i størrelsen på trusene deres. Er 166 høy å har vel timeglassfigur, å sliter med å få igjen buksene jeg prøver der 🙃

Anonymkode: 1df8e...259

AnonymBruker
Skrevet

KappAhl er en av de kjedene som fører de største str i forhold til både Cubus, H&M og andre. Jeg bruker normalt str S men selv str XS svømmer jeg vanligvis i hos KappAhl så jeg kan nesten ikke handle hos disse da de i praksis ikke fører str min dessverre. 

Anonymkode: 0a01d...dbd

Skrevet

Min erfaring er også at de er store i størrelsen. Mens jeg andre steder må bruke XL eller XXL, kan jeg ofte bruke L hos KappAhl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...