AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #1 Skrevet 8. mars 2023 Tenker da på menn mellom 35-50 år ca. Anonymkode: 515dd...fa7
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #2 Skrevet 8. mars 2023 Stor kuk og breie skuldre, mørkt hår og ikke under 180? Anonymkode: 2920c...ef5 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3 Skrevet 8. mars 2023 Utydelige i hensikter. Anonymkode: 590ba...cbc 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #4 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stor kuk og breie skuldre, mørkt hår og ikke under 180? Anonymkode: 2920c...ef5 Må være andre enn denne typen også? Anonymkode: 515dd...fa7
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #6 Skrevet 8. mars 2023 Føler meg ganske normal jeg, er ikke akkurat vanskelig å få damer til sengs om man virkelig går inn for det. Er vel like stor forskjell på folk i den gruppen som ellers Anonymkode: 188cf...16a 4
Gjest CSe0gvmY2b Skrevet 8. mars 2023 #7 Skrevet 8. mars 2023 Bad boys. Litt maskuline, rå typer. Veldig frampå. Jeg er jente, men disse er lett å falle for😳 det er kjent at bad boys er gode i senga 😜
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #8 Skrevet 8. mars 2023 De kan kunsten med å forføre, gir komplimenter, får damen til å føle seg vel. De er "på", veldig fysiske og går for det de vil ha. Kysser og beføler på de riktige steder, for å få dama tent. Er gode i senga. De lyver gjerne for å sette seg selv i et bedre lys. Gjerne pene og velkledde Anonymkode: 11af1...d80 5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #9 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Stor kuk og breie skuldre, mørkt hår og ikke under 180? Anonymkode: 2920c...ef5 Tull. Ikke har jeg unormal penis eller spesielt breie skuldre. Tipper jeg ikke er en som jenter/kvinner snur seg etter på gata😂 Jeg er veldig sosial, mye godt humør og er oppmerksom. Masse selvironi og tar ikke meg selv høytidelig. Jeg elsker å snakke med nye folk og er en aktiv lytter. Jeg bryr meg og kjeder meg ikke av å høre på andre snakke og fortelle. Samtidig kan jeg være litt «ertete» uten å gå over streken. Kall det gjerne flørtende om du vil. Ellers omtales jeg som en som har mye omtanke for andre og et «vinnende» vesen. Dette er alt ulike sider ved meg partnere (ons, FF, kjærester etc) har benevnt/påpekt. Aldri hørt noen kommentere høyden, skuldrene eller penisen min. Heller ikke økonomien eller jobben min. Anonymkode: b86f4...b4b 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #10 Skrevet 8. mars 2023 Jeg vet om en som får veldig mange kvinner til sengs. Han er normalt bygd, under 180 og er lærer. Trikset hans er at han er ekstremt god på å kåte opp kvinner ved snakk fordi han har den beste seksuelle selvtilliten jeg noen sinne har vært ute for. Man bare stoler på at man kommer til å få en sykt deilig opplevelse med han når han snakker med deg, og det stemmer. Han har stor kuk og vet å bruke den. Han er også veldig dominant. Personlighetsmessig er han ganske kald og ordinær. Anonymkode: d8c25...414 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #11 Skrevet 8. mars 2023 Er ikke vanlig at så gamle menn får "masse uforpliktende sex". Gutter i 20 åra som trener 5 dager i uka ja de får masse uforpliktende sex om de vil. Hvorfor? Fordi de er digge. Noe menn på 35++ ikke er. De må man verdsette pga andre kvaliteter og det indre, og da er ikke den samme dyriske tiltrekningen og lysten på sex med de der. Anonymkode: e1da9...ec0 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #12 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet om en som får veldig mange kvinner til sengs. Han er normalt bygd, under 180 og er lærer. Trikset hans er at han er ekstremt god på å kåte opp kvinner ved snakk fordi han har den beste seksuelle selvtilliten jeg noen sinne har vært ute for. Man bare stoler på at man kommer til å få en sykt deilig opplevelse med han når han snakker med deg, og det stemmer. Han har stor kuk og vet å bruke den. Han er også veldig dominant. Personlighetsmessig er han ganske kald og ordinær. Anonymkode: d8c25...414 Kavorka. Anonymkode: 136e2...46c
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #13 Skrevet 8. mars 2023 Mye synsing her. Jeg vet ikke hva som er "mye", men i 35-45-årene hadde jeg vel ca 25 tilfeldige erfaringer. På den tiden hadde jeg begynt å miste håret, men tok på et tidspunkt alt med maskinen. Størrelsen på pikken min visste jo ingen før de så den, men jeg var aldri spesielt tjukk, men heller aldri veldig slank. Heller ikke spesielt trent. Men jeg signaliserte tilgjengelighet og det ble vel fanget opp at her var det mulig med en "flørt" uten at det trengte å føre til noe. Min erfaring er at kvinner gjerne er med på uforpliktende sex når de (1) vet at ingen får vite om det og (2) de tror at mannen ikke vil bli klengete etterpå. Anonymkode: c4948...c35
marsvin Skrevet 8. mars 2023 #14 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er ikke vanlig at så gamle menn får "masse uforpliktende sex". Gutter i 20 åra som trener 5 dager i uka ja de får masse uforpliktende sex om de vil. Hvorfor? Fordi de er digge. Noe menn på 35++ ikke er. De må man verdsette pga andre kvaliteter og det indre, og da er ikke den samme dyriske tiltrekningen og lysten på sex med de der. Anonymkode: e1da9...ec0 oi, da er vi ulike 😄 jeg liker menn jeg.. ikke gutter. 35+ er da ingenting. Har alltid likt de eldre, med erfaring, selvtillit, litt skjegg og hår på brystet, ikke glattbarberte gutter med sixpack i 20-åra..*fnys* 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #15 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mye synsing her. Jeg vet ikke hva som er "mye", men i 35-45-årene hadde jeg vel ca 25 tilfeldige erfaringer. På den tiden hadde jeg begynt å miste håret, men tok på et tidspunkt alt med maskinen. Størrelsen på pikken min visste jo ingen før de så den, men jeg var aldri spesielt tjukk, men heller aldri veldig slank. Heller ikke spesielt trent. Men jeg signaliserte tilgjengelighet og det ble vel fanget opp at her var det mulig med en "flørt" uten at det trengte å føre til noe. Min erfaring er at kvinner gjerne er med på uforpliktende sex når de (1) vet at ingen får vite om det og (2) de tror at mannen ikke vil bli klengete etterpå. Anonymkode: c4948...c35 Du høres ut som en perfekt mann etter min smak. Jeg tiltrekkes også av skallete menn 😍 Ts Anonymkode: 515dd...fa7 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #16 Skrevet 8. mars 2023 Han er selvsikker uten at det er påtattt og kan å flørte. Anonymkode: 9dfe5...c41 4 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #17 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du høres ut som en perfekt mann etter min smak. Jeg tiltrekkes også av skallete menn 😍 Ts Anonymkode: 515dd...fa7 Jeg og😍 er veldig maskulint. I går hadde jeg sex med verdens deiligste fyr, 2 meter høy, skallet, brede skuldre og 46 år.og han FÅR seg noe; p for å si det sånn . Anonymkode: 7fa40...ef0 1
Glenda27 Skrevet 8. mars 2023 #18 Skrevet 8. mars 2023 IneT skrev (22 minutter siden): Bad boys. Litt maskuline, rå typer. Veldig frampå. Jeg er jente, men disse er lett å falle for😳 det er kjent at bad boys er gode i senga 😜 Bad boys varer aldri lenge... verken i forhold eller i senga... 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #19 Skrevet 8. mars 2023 Utseende, game, status, penger (i den rekkefølgen). Anonymkode: 030bd...4a1
Gjest CSe0gvmY2b Skrevet 8. mars 2023 #20 Skrevet 8. mars 2023 Glenda27 skrev (2 minutter siden): Bad boys varer aldri lenge... verken i forhold eller i senga... Vet det at de ikke egner seg i forhold. Men var vel ikke det Ts lurte på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå