Gå til innhold

Har fått tilbud om onenightstand med en gammel dame. Burde jeg takket ja?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var ute på byen i helgen sammen med et par kompiser (Vi er i 20-åra) og kom i prat med ei dame som flørtet med meg. Hun spurte om jeg ville bli med henne hjem. Men jeg takket nei fordi hun var nesten like gammel som mora mi. Kompisene mine mente jeg var idiot som takket nei til et bra ligg. Hva synes dere?

Anonymkode: 47cc7...9ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv ligget med folk som er noen år eldre enn morra mi, spiller vel ingen rolle. Når folk bruker det argumentet, tenker jeg bare at det er forskjell på jevnaldrende med morra mi og det å være morra mi, hadde da ALDRI ligget med morra mi 

Anonymkode: e640b...197

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Var ute på byen i helgen sammen med et par kompiser (Vi er i 20-åra) og kom i prat med ei dame som flørtet med meg. Hun spurte om jeg ville bli med henne hjem. Men jeg takket nei fordi hun var nesten like gammel som mora mi. Kompisene mine mente jeg var idiot som takket nei til et bra ligg. Hva synes dere?

Jeg synes du skal følge din egen vilje og integritet, og jeg tror nok kompisene dine kødder litt når de synes at du burde slå til. 
De ville iallefall garantert ha alle detaljer i etterkant om du hadde tatt imot tilbudet. 
Ren nysgjerrighet og spenning er baktankene. 
Jeg er voksen dame og jeg har ofte fått oppmerksomhet fra unge menn via nettet, og jeg må si at jeg blir litt sjokkert pga jeg har sønner som er på samme alder. 
De damene som velger å dra med seg veldig unge menn er litt spesielle vil jeg si. 
Litt barnslige og lite villige til å godta sin egen alder og hva som er noe å satse på. 
En blir jo bare snakket om og ledd av i ettertid (tror jeg) 

Anonymkode: daf64...24f

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes du skal følge din egen vilje og integritet, og jeg tror nok kompisene dine kødder litt når de synes at du burde slå til. 
De ville iallefall garantert ha alle detaljer i etterkant om du hadde tatt imot tilbudet. 
Ren nysgjerrighet og spenning er baktankene. 
Jeg er voksen dame og jeg har ofte fått oppmerksomhet fra unge menn via nettet, og jeg må si at jeg blir litt sjokkert pga jeg har sønner som er på samme alder. 
De damene som velger å dra med seg veldig unge menn er litt spesielle vil jeg si. 
Litt barnslige og lite villige til å godta sin egen alder og hva som er noe å satse på. 
En blir jo bare snakket om og ledd av i ettertid (tror jeg) 

Anonymkode: daf64...24f

Vet ikke om de drar seg så mye.

Anonymkode: 4010e...f03

AnonymBruker
Skrevet

Ligg hvis du har lyst. 

Fordelen med eldre både damer og menn er at de er ofte forbi det stadiet der sex er en prestasjon, de er mer opptatt av egen og hverandres nytelse. 

Go for it! (Jeg ville ikke rådet henne til det samme, men det er en annen sak)

Anonymkode: c2c6f...345

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det var fint du takket nei. Du hadde jo ikke lyst og da spiller det ingen rolle hva kompisene dine mener 

Anonymkode: 6e1de...729

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Når du ser på henne som gammel, betyr det vel at du ikke kjente tiltrekning? Det er helt riktig grunn til å si nei. Aldersforskjell er greit nok, men ikke når hun er utenfor hva du synes er spennende og tiltrekkende. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg synes ikke du skal ligge med noen du ikke har lyst å ligge med, samme hva kompisene dine mener.

Personlig synes jeg hun høres ut som en ekkel gammel gris.

Anonymkode: 901ca...0ba

• Liker 1
Skrevet

Du skulle selvsagtsagt ja. Kvinner i 40- og 50-årene er generelt langt mer teknisk dyktige enn 25-åringer, og samtidig mer opptatt av nytelse enn prestasjon.

Du kunne lært mye som hadde gjort også deg til en langt bedre elsker.

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

La henne slippe.

Anonymkode: 2ed40...279

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Spørs på om du er hpv vaksinert. Kvinner i den alderen er sjeldent det. Jo mindre hun ikke har ligget med andre siden exen sin er det fort gjort at hun har noen smittsomme virus nedentil. 

Endret av Majer
AnonymBruker
Skrevet

Kan være mye futt i slike damer. Jeg (M35) har vært med flere damer i alderen 40-50, helt siden jeg var 25, og har nesten utelukkende hatt bra erfaring når det kommer til sex. Eldre damer vet hva de vil ha, og er ikke redde for å være åpne om det. 

Anonymkode: f12c3...ff7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

🤮Heregud.

Anonymkode: 5176b...12b

Skrevet

Damer i 40 årene er råest seksuelt 

M35

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

🤮🤢

Anonymkode: 97a6b...167

AnonymBruker
Skrevet

Av respekt for deg selv: ikke gjør det

Anonymkode: 97a6b...167

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så en gammel dame er en dame i 40-50 årene 😆

Anonymkode: 2d8a9...89b

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Røp alderen hennes og se kommentarfeltet gå crazy. 

Det vi alle venter på nå. 

Anonymkode: db115...135

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (2 timer siden):

Du skulle selvsagtsagt ja. Kvinner i 40- og 50-årene er generelt langt mer teknisk dyktige enn 25-åringer, og samtidig mer opptatt av nytelse enn prestasjon.

Du kunne lært mye som hadde gjort også deg til en langt bedre elsker.

Du prater ofte mye tull, men her er jeg 110 %  enig med deg   👏

Enig med kompisene dine.  Elsker modne damer, den eldste (hittil)  var 4 år eldre enn min mor. Men hun virket, og så mye yngre ut.  En energi og sensuell utstråling av en annen verden.  UTROLIG stor forskjell på damer i den alderen, vil virkelig anbefale deg å prøve.

Anonymkode: e33b0...66f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg angrer på 4 ting i livet: 4 ulike ganger jeg fikk tilbud om ligg, og takket nei. Og tilbudene kom mellom jeg var 15 og 18. Jeg er no snart 60, og disse tabbene frustrerer meg fortsatt enormt. 

Alle tilfellene var signifikant eldre damer.

Man får aldri nok sex, penger eller fest.

Anonymkode: 9f91f...9c3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...