AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #1 Skrevet 8. mars 2023 Jeg vil gjerne høre signaler på hvordan jenter viser interesse fe.ks på fest, drikkekvelder med bekjente, baren, jobbmøter/diverse møter, henge med fellesvenner osv. Hadde vært takknemlig med så mange svar som mulig🙂 Jeg er m22 forresten så er jenter i min alder jeg sikter på. Anonymkode: 5b481...c1e
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #2 Skrevet 8. mars 2023 At jeg sier han er kjekk, blunker og tar på han Anonymkode: 2446a...9b5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3 Skrevet 8. mars 2023 Hun tar seg mye til håret, fukter leppene og legger beina i kryss hvor tåen peker mot deg. Det beste tegner er hvis du har en bikkje. Blir bikkja veldig interessert i å sniffe mot henne…. Anonymkode: 8cc46...66f 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #4 Skrevet 8. mars 2023 https://theredarchive.com/dictionary/indication+of+interest Anonymkode: fd586...71d 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #5 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun tar seg mye til håret, fukter leppene og legger beina i kryss hvor tåen peker mot deg. Det beste tegner er hvis du har en bikkje. Blir bikkja veldig interessert i å sniffe mot henne…. Anonymkode: 8cc46...66f Hæ? Anonymkode: e1908...ef2 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #6 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hun tar seg mye til håret, fukter leppene og legger beina i kryss hvor tåen peker mot deg. Det beste tegner er hvis du har en bikkje. Blir bikkja veldig interessert i å sniffe mot henne…. Anonymkode: 8cc46...66f Tullball dette er ting jeg gjør hele tiden både foran venninner og menn og kollegaer og familie Anonymkode: 2446a...9b5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #7 Skrevet 9. mars 2023 Kan bare snakke for meg selv, og jeg får av en eller annen grunn lyst til å ta på de jeg liker. Jeg tar på skulderen, rører borti hånden hans, alt sånt. Men så blir jeg også ganske sjenert, jeg er ikke typen til å si at "du er kjekk" og den slags. Selv om jeg har lyst til det, prøver jeg å la være å stå og glo på ham Jeg er veldig dårlig på å ta initiativ selv, så mine forhold har startet fordi mennene har hatt selvtillit nok til å starte en prat. Tror du bare må satse på å ta kontakt selv, og prøve deg litt frem. Du merker fort om hun ikke er interessert, da trekker de fleste seg unna. Anonymkode: cdef8...dd7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #8 Skrevet 9. mars 2023 Om hun ser ekstra mye på deg er vel aller sikreste tegnet. Det viser at hun er nysgjerrig på deg og liker det hun ser.Fikle med håret stemmer ofte, men samtidig er det mange damer som gjør dette om de er litt smånervøse. Legger hun deg til i sosiale medier er dette også et tegn på at hun syns du er en ok fyr hun kanskje er litt nysgjerrig på. Anonymkode: 414f1...d45
Helene1982 Skrevet 9. mars 2023 #9 Skrevet 9. mars 2023 Jeg har noen råd. Tenk på hva du liker, og ikke gå etter den nærmeste dama. Hold deg unna damer på jobb. Det er messy. Si umiddelbart at det er hyggelig å se henne, men ikke følg etter henne. Sjekk inn om hun har det bra, men snakk med alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå