AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #1 Skrevet 8. mars 2023 Hei! Alle dere som er over 35 - hva ble ikke som dere hadde håpet i livet? Og plager det dere mye? Anonymkode: 39cfd...0e4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #2 Skrevet 8. mars 2023 Jeg fikk aldri barn. Det hadde jeg aldri trudd. Nei, det gjør utrolig nok ikke det. Livet er veldig godt, og det å ikke ha barn har gitt rom for mye annet. Jeg føler meg jevnt over lykkelig. Anonymkode: f4da9...dd3 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3 Skrevet 8. mars 2023 Jeg hadde en drøm om et liv som en "hel" familie, men istedet ble det brudd og jeg har barna 80%. Det skal sies at jeg har ny mann og har det veldig fint, det plager meg ikke nevneverdig i livet, men jeg hadde liksom planlagt for A4 livet og måtte slippe å risikere å ikke ha barna på spesielle dager som bursdager, jul, 17 mai etc ❤️ Anonymkode: 87a00...432
Bombasi Skrevet 8. mars 2023 #4 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei! Alle dere som er over 35 - hva ble ikke som dere hadde håpet i livet? Og plager det dere mye? Anonymkode: 39cfd...0e4 Jeg slet med å se hva jeg håpte på av livet når jeg var ung så forventningene var lave til livet. Jeg har hatt det mye bra på veien, men likevel kan jeg si at livet ikke helt ble slik jeg trodde. Da livet på flere områder har utfordret fundamentet i livet, som jeg tok for gitt. Det har plaget meg, men jeg har slått meg til ro med det. Det får bare være slik det er. "Det handler ikke om hvordan du har det, men hvordan du tar det", har blitt en viktig klisjè hos meg. Jeg klamrer meg fast til håpet. Samfunnet, livet, jeg, menneskene, yrke, teknologi, medisin osv er i konstant endring og ting endrer seg raskt, så jeg håper og tror at jeg enda har det beste foran meg.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #6 Skrevet 8. mars 2023 At jeg skulle flytte langt, langt vekk fra Norge. Anonymkode: 3e974...e92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå