AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #1 Del Skrevet 8. mars 2023 Skal svare på en viktig melding og vil forsikre meg om at jeg ikke misforstår noe. Hva betyr i løpet av uka. Det er i løpet av uken vi er i nå sant? Så frem til denne søndagen. Anonymkode: 2536a...09a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #2 Del Skrevet 8. mars 2023 Ja. Anonymkode: d43e0...37e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalikalinka Skrevet 8. mars 2023 #3 Del Skrevet 8. mars 2023 Ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #4 Del Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal svare på en viktig melding og vil forsikre meg om at jeg ikke misforstår noe. Hva betyr i løpet av uka. Det er i løpet av uken vi er i nå sant? Så frem til denne søndagen. Anonymkode: 2536a...09a Dersom denne viktige meldingen er i jobbsammenheng, og du har en ordinær jobb med arbeid mandag-fredag så betyr «i løpet av uka» innen fredag… Anonymkode: f7e2a...cc9 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #5 Del Skrevet 8. mars 2023 Hvis det dreier seg om jobb, så tenker jeg at slutten på uka er fredag. Hvis du feks skal «svare på et jobbtilbud i løpet av uka», så tenker jeg du bør svare senest fredag. Helst før lunsj også, men det er nok ikke avgjørende. Men ryddig å få gitt beskjeden før arbeidsgiver tar helg. Anonymkode: 17729...fd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #6 Del Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dersom denne viktige meldingen er i jobbsammenheng, og du har en ordinær jobb med arbeid mandag-fredag så betyr «i løpet av uka» innen fredag… Anonymkode: f7e2a...cc9 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis det dreier seg om jobb, så tenker jeg at slutten på uka er fredag. Hvis du feks skal «svare på et jobbtilbud i løpet av uka», så tenker jeg du bør svare senest fredag. Helst før lunsj også, men det er nok ikke avgjørende. Men ryddig å få gitt beskjeden før arbeidsgiver tar helg. Anonymkode: 17729...fd6 Ja regnet med at arbeidsleder mente innen fredag, ville bare forsikre meg om at det var denne uken det var snakk om! Anonymkode: 2536a...09a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 8. mars 2023 #7 Del Skrevet 8. mars 2023 (endret) Iløpet av uka betyr i jobbsammenheng nåværende mandag - fredag, og helst innen rimelighetens tid på fredag, gjerne før kl 13. Iløpet av uka betyr i privat sammenheng nåværende mandag - søndag. Endret 8. mars 2023 av Bombasi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #8 Del Skrevet 8. mars 2023 Jobbsammenheng/handel osv: Virkedager. Altså mandag-fredag (så i løpet av uka er senest fredag). Privat: senest søndag. Anonymkode: 31401...49a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #9 Del Skrevet 8. mars 2023 Eller for oss som ofte må jobbe overtid i helgene for å rekke alt: før mandag morgen klokken 0700... søndag kveld er fremdeles i løpet av uka i min jobb. Anonymkode: 14fe2...365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå