Gå til innhold

Bleke tenner hjemme

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har produkt å anbefale for tannbleking hjemme?

Anonymkode: 60de0...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk med tannlegen din. Mange selger skinner og blekemiddel som er mindre "skadelig" enn det du kan kjøpe på nettet. Min datter hadde fått gulere tenner på hjørnetennene pga for hard pussing og resultatet ble veldigbra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ProWhitening og er kjmepefornøyd 👌 Jeg bkelet tennene hos tannlegen for noen år siden, men det ga meg forferdelig ising 😞 Disse er skånsommere og jeg kan kontrollere hvor hvitt jeg har dem ved hvor ofte jeg bruker dem

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Akkurat ferdig med bleking fra tannlegen. 10 netter  med gel i spesialtilpasset skinne. Ingen ising. Superfornøyd! 

Anonymkode: 8be16...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Akkurat ferdig med bleking fra tannlegen. 10 netter  med gel i spesialtilpasset skinne. Ingen ising. Superfornøyd! 

Glemte å si at jeg gjør det en gang i året, krever litt vedlikehold, hvertfall mine tenner😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Glemte å si at jeg gjør det en gang i året, krever litt vedlikehold, hvertfall mine tenner😝

Hvor mye koster det hos tannlegen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor mye koster det hos tannlegen?

Betalte 4000 for skinna og blekemiddel. Når jeg få touch up en gang i året, så nå betaler jeg kun får geleen siden jeg allerede har kjøpt skinna og avstøpninger. Mener det vat 300 for to sprøyter med gel. Jeg er veldig fornøyd! Både med realitet og tannlegen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

før brukte jeg crest whitestrips fra usa. de fungerte veldig bra, men ødela emaljen på tennene mine og fikk kjempehøye tannhalser og masse ising. anbefales ikke!!

gikk over til dentaworks etter å ha lest test. var ikke like effektive som crest men synes fortsatt det fungerte bra😀

Anonymkode: dc507...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har brukt crest i flere år og har ingen skader på emaljen. To av venninnene mine bruker også Crest og har heller ikke hatt noen problemer. De fungerer og du får hvite og fine tenner.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...