Sommer2464 Skrevet 8. mars 2023 #1 Skrevet 8. mars 2023 Feminister er bare radikale og radikale ideologier kan vi ikke tillate i et demokrati. 1
Snok1 Skrevet 8. mars 2023 #3 Skrevet 8. mars 2023 Sommer2464 skrev (4 minutter siden): Feminister er bare radikale og radikale ideologier kan vi ikke tillate i et demokrati. Tygg litt på denne påstanden. Jeg skriver dette for å hjelpe deg. 15 6
Gjest Rosekvist Skrevet 8. mars 2023 #4 Skrevet 8. mars 2023 Demokrati åpner jo nettopp for ulike ideologier og retninger. Hvis flertallet ikke ønsker noe, så blir det jo bare nedstemt uansett så det er jo ikke er problem? Å forby (ikke-voldelige) ideologier og politiske syn er ikke akkurat i demokratiets ånd.
Topsi Skrevet 8. mars 2023 #5 Skrevet 8. mars 2023 Feminisme i seg selv er greit nok, men kamp for.fri abort burde betraktes som hat kriminalitet mot en utsatt gruppe
navnet Skrevet 8. mars 2023 #6 Skrevet 8. mars 2023 Sommer2464 skrev (16 minutter siden): kan vi ikke tillate i et demokrati. Kan du definere et demokrati for meg ? Jeg ble så forvirra her et øyeblikk, takk skal du ha. 3
Blueberrysmoothie Skrevet 8. mars 2023 #8 Skrevet 8. mars 2023 Ja huff, det er så farlig og ødeleggende for samfunnet at folk vil ha en slutt på overgrep og diskriminering! 🤪 Ordentlig godgutt du, mommyissues eller? 5 1
Gjest wwoman Skrevet 8. mars 2023 #9 Skrevet 8. mars 2023 Sommer2464 skrev (39 minutter siden): Feminister er bare radikale og radikale ideologier kan vi ikke tillate i et demokrati. Hva kan vi tillate i et "demokrati" da mener du?
ItchyBitchySpider Skrevet 8. mars 2023 #10 Skrevet 8. mars 2023 Sommer2464 skrev (1 time siden): Feminister er bare radikale og radikale ideologier kan vi ikke tillate i et demokrati. Da regner jeg med at du er helt OK med at din mor og datter fratas alle rettigheter som nettopp feministene kjempet lenge og hardt for at kvinner skal ha? Du vil at kvinner skal ha færre rettigheter enn menn? Begrunn gjerne svaret. 1
Sommer2464 Skrevet 8. mars 2023 Forfatter #11 Skrevet 8. mars 2023 ItchyBitchySpider skrev (12 minutter siden): Da regner jeg med at du er helt OK med at din mor og datter fratas alle rettigheter som nettopp feministene kjempet lenge og hardt for at kvinner skal ha? Du vil at kvinner skal ha færre rettigheter enn menn? Begrunn gjerne svaret. Jeg har ingen datter, men min mor skal ha like mye rettigheter som hvilket som helst annet menneske.
ItchyBitchySpider Skrevet 8. mars 2023 #12 Skrevet 8. mars 2023 Sommer2464 skrev (Akkurat nå): Jeg har ingen datter, men min mor skal ha like mye rettigheter som hvilket som helst annet menneske. Hvis du avskaffer feminisme, vil kun menn ha rettigheter, ergo vil din mor komme svært dårlig ut av hele opplegget. Vi kan heller ikke ha demokrati hvis vi forbyr bestemte meninger, bevegelser og foreninger. Dette er ikke et demokrati, men et diktatur. Så du må bestemme deg - vil du avskaffe feminisme og innføre diktatur, eller beholde både feminisme og demokrati? 3 4
Sommer2464 Skrevet 8. mars 2023 Forfatter #13 Skrevet 8. mars 2023 For ordens skyld i min definisjon er feminister de som vil fjerne menn fra alt og vil at kvinner skal bestemme alt. 3
Stonegiant Skrevet 8. mars 2023 #14 Skrevet 8. mars 2023 Veldig mye feminisme er egentlig forkledd kvinnesjåvenisme. Det burde det bli mer fokus på. Vi er for ukritiske. Mannsjåvenisme er vi jo alle enig om at er negativt. Et forbud er dog selvsagt alt for mye. 4
Sommer2464 Skrevet 8. mars 2023 Forfatter #15 Skrevet 8. mars 2023 ItchyBitchySpider skrev (Akkurat nå): Hvis du avskaffer feminisme, vil kun menn ha rettigheter, ergo vil din mor komme svært dårlig ut av hele opplegget. Vi kan heller ikke ha demokrati hvis vi forbyr bestemte meninger, bevegelser og foreninger. Dette er ikke et demokrati, men et diktatur. Så du må bestemme deg - vil du avskaffe feminisme og innføre diktatur, eller beholde både feminisme og demokrati? Nei feminister er de som hater menn å kjempe for kvinners rettigheter er noe annet enn feminisme. 2
Sommer2464 Skrevet 8. mars 2023 Forfatter #16 Skrevet 8. mars 2023 Stonegiant skrev (Akkurat nå): Veldig mye feminisme er egentlig forkledd kvinnesjåvenisme. Det burde det bli mer fokus på. Vi er for ukritiske. Mannsjåvenisme er vi jo alle enig om at er negativt. Et forbud er dog selvsagt alt for mye. Tror faktisk du har fått meg til å endre mening med den siste setningen.
ItchyBitchySpider Skrevet 8. mars 2023 #17 Skrevet 8. mars 2023 Sommer2464 skrev (Akkurat nå): Nei feminister er de som hater menn å kjempe for kvinners rettigheter er noe annet enn feminisme. Da bør du komme tilbake på skolebenken og lære om feminisme. Jeg er feminist, og jeg hater ingen menn. Jeg har både far, mann og sønner som jeg elsker høyt, flere mannlige venner og kollegaer osv. 7
ItchyBitchySpider Skrevet 8. mars 2023 #18 Skrevet 8. mars 2023 Sommer2464 skrev (2 minutter siden): For ordens skyld i min definisjon er feminister de som vil fjerne menn fra alt og vil at kvinner skal bestemme alt. Men du kan da ikke finne opp din egen definisjon på noe som allerede har en definisjon i norsk språk. 8 1
Ullvott Skrevet 8. mars 2023 #19 Skrevet 8. mars 2023 Google stråmannsargumentasjon før du starter tråder her inne, a! 2
ItchyBitchySpider Skrevet 8. mars 2023 #20 Skrevet 8. mars 2023 Stonegiant skrev (2 minutter siden): Veldig mye feminisme er egentlig forkledd kvinnesjåvenisme. Det burde det bli mer fokus på. Vi er for ukritiske. Mannsjåvenisme er vi jo alle enig om at er negativt. Et forbud er dog selvsagt alt for mye. Enhver sjåvinisme/ekstremisme er negativt og bør ikke forekomme. Uansett om det har med kjønn eller andre ting å gjøre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå