Kågebruker Skrevet 8. mars 2023 #1 Del Skrevet 8. mars 2023 (endret) https://www.vg.no/rampelys/i/76jdV4/atle-antonsen-har-klaget-inn-nrk-til-pfu Jeg har ikke satt meg inn hva som har blitt sagt, men dette fremstår som uklokt av Antonsen. Han bør holde kjeft om dette nå. Endret 8. mars 2023 av Kågebruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 8. mars 2023 #2 Del Skrevet 8. mars 2023 Ble overrasket da jeg leste om det i avisen i dag. Trodde kanskje han ikke ville ha mer oppmerksomhet rundt denne saken. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 10. mars 2023 #3 Del Skrevet 10. mars 2023 On 3/8/2023 at 11:40 AM, Kågebruker said: https://www.vg.no/rampelys/i/76jdV4/atle-antonsen-har-klaget-inn-nrk-til-pfu Jeg har ikke satt meg inn hva som har blitt sagt, men dette fremstår som uklokt av Antonsen. Han bør holde kjeft om dette nå. Det handler primært om hvordan NRK og radioprogrammet Arena presenterte nyheten, med manglende kilder, antagelser, ikke kontrollert kilder tilstrekkelig og ikke gitt anklagede mulighet til å forklare seg. Handlingen til Antonsen var definitivt ikke bra, men at NRK hang han ut som en superrasist som omtrent hadde hedersplass i KKK var vel kanskje ikke en nøytral fremstilling. Samme utfordringen som Viggo Kristiansen i Baneheia-saken slet med. Han ble forhåndsdømt av media og var sjanseløs før rettssaken siden jury allerede hadde bestemt seg for at han så skyldig ut. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonio Skrevet 10. mars 2023 #4 Del Skrevet 10. mars 2023 (endret) 1 hour ago, newman01 said: Det handler primært om hvordan NRK og radioprogrammet Arena presenterte nyheten, med manglende kilder, antagelser, ikke kontrollert kilder tilstrekkelig og ikke gitt anklagede mulighet til å forklare seg. Handlingen til Antonsen var definitivt ikke bra, men at NRK hang han ut som en superrasist som omtrent hadde hedersplass i KKK var vel kanskje ikke en nøytral fremstilling. Samme utfordringen som Viggo Kristiansen i Baneheia-saken slet med. Han ble forhåndsdømt av media og var sjanseløs før rettssaken siden jury allerede hadde bestemt seg for at han så skyldig ut. Nå er det vel litt rikt at AA klandrer andre for å dømme noen når hele hans virke handler om å dømme folk, parodiere folk og som vist i denne saken mobbe folk. Hyklersk. Alle skal liksom tåle AAs dårlige oppførsel, mens når andre tar igjen klager han dem inn for PFU. Kan ikke NRK bare gjøre som Atle og si at det var en vits? Endret 10. mars 2023 av Anonio 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 10. mars 2023 #5 Del Skrevet 10. mars 2023 1 hour ago, Anonio said: Kan ikke NRK bare gjøre som Atle og si at det var en vits? Du må vel kanskje erkjenne at det er forskjell på å spøke med folk på Nytt på Nytt/Misjonen/på en standup-scene og i nyhetsdekningen til allmennkringkasteren NRK? Tilogmed Bård Tufte kommer unna med jødespøker, rasisme, mobbing av vertikalt utfordrede personer og psykisk ustabile personer. Vi liker ikke å sammenligne oss med USAs og Russlands nyhetsdekning, og pressen har laget sine egne spilleregler som i de fleste tilfeller bør følges. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonio Skrevet 10. mars 2023 #6 Del Skrevet 10. mars 2023 (endret) 45 minutter siden, newman01 said: Du må vel kanskje erkjenne at det er forskjell på å spøke med folk på Nytt på Nytt/Misjonen/på en standup-scene og i nyhetsdekningen til allmennkringkasteren NRK? Tilogmed Bård Tufte kommer unna med jødespøker, rasisme, mobbing av vertikalt utfordrede personer og psykisk ustabile personer. Vi liker ikke å sammenligne oss med USAs og Russlands nyhetsdekning, og pressen har laget sine egne spilleregler som i de fleste tilfeller bør følges. AAs problem er jo at han ikke bare har gjort det på scenen. Han gjør dette med privatpersoner på fest, på fylla, når han er på byen osv. Det er litt å kaste stein i glasshus når hele hans personlighet handler om å oppføre seg som en idiot. Lek med ild, så blir du brent heter det. Har han ikke noen rådgivere som kan be han slutte å fokusere på denne uheldige saken for han? Han forlenger jo bare søkelyset mot sitt alkohol og oppførselsproblem. Endret 10. mars 2023 av Anonio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 10. mars 2023 #7 Del Skrevet 10. mars 2023 14 minutter siden, Anonio said: Han gjør dette med privatpersoner på fest, på fylla, når han er på byen osv. Jeg kjenner han ikke privat, så jeg kan ikke uttale meg om hva han gjør med privatpersoner på fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 10. mars 2023 #8 Del Skrevet 10. mars 2023 Hva er det med humorpersoner som må klage inn medier til PFU etter at de selv har driti på draget? Først Eia, så Antonsen. Passelig dobbeltmoralsk fra personer med skitten mel i posen. Men sånn blir det når gamle humorpersoner har ødelagt sitt renomè og sliter med å tilpasse humoren til den moderne tiden. De sparker nedover istedenfor oppover eller mot seg selv, og må ty til angrep på noe for å forsvare seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 10. mars 2023 #9 Del Skrevet 10. mars 2023 Jeg skjønner godt han klaget inn Arena. Hørte programmet og det var faktisk ikke innafor. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå