Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har en jente på 2 måneder som sliter en del med luft i magen på kveld og spesielt natt når hun sover. Hun gråter ikke lenger slik som før, men ser hun baler med å få luften ut. På natta ligger hun å åler seg i søvne, beina går som et trekkspill og hode i alle retninger. Helt til det plutselig gir seg og hun faller i søvn igjen, ofte må hun ha puppen for å roe seg. Er det noen som har erfaring med dette? Noe som har hjulpet på problemet? 
Vi ammer som regel i søvn hver natt. Har faste kveldsrutiner med øvelser for å få ut luft. Fiser en del da, men hjelper ikke på likevel.. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Både min sønn og mi datter var slik, men det var ofte en rap som skulle opp! Det tok ofte laaaang tid å rape, så jeg gav en pupp, byttet bleie på stellebordet, og når jeg da plukket di opp kom ofte en kjempe rap. Så tilbydde jeg andre puppen når vi kom tilbake i sengen. Da sovnet de ofte godt :)

Anonymkode: 67baf...685

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Både min sønn og mi datter var slik, men det var ofte en rap som skulle opp! Det tok ofte laaaang tid å rape, så jeg gav en pupp, byttet bleie på stellebordet, og når jeg da plukket di opp kom ofte en kjempe rap. Så tilbydde jeg andre puppen når vi kom tilbake i sengen. Da sovnet de ofte godt :)

Anonymkode: 67baf...685

Takk for svar! 

Er så redd for at hun ikke sovner igjen om jeg tar henne opp for å rape etc.. Men kan gi det et forsøk 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...