Singel2018 Skrevet 8. mars 2023 #1 Skrevet 8. mars 2023 Hei, har tenkt å melde meg på dansekurs i Oslo en weekend. Men hva passer best å melde seg på for en singel mann i slutten av 40 årene, tango eller salsa? Tenker litt på hvor det er mest sannsynlig å møte jevnaldrende kvinner.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #2 Skrevet 8. mars 2023 Ingen av delene takk. Jeg vil ikke danse med noen som tenker at han mulighet til å klå på kroppen min er fordi han er singel og ute etter å sjekke meg opp. Om jeg så hadde fått interessen for en mann etter tid så hadde jeg dumpet han om jeg fikk vite at han begynte på kurset bare for å finne noen å sjekke opp og klå på! Er du INTERESSERT I DANS så meld deg på den type dans du interesserer deg for. Jeg foreslår linedance Anonymkode: 730a8...23a 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3 Skrevet 8. mars 2023 På vegne av andre kvinner beklager jeg for vedkommende som skrev over. Heldigvis tror ikke de fleste kvinner at "å møte jevnaldrende kvinner" betyr "klå på kvinner". Etter det jeg har forstått er både salsa og tango populært for de i 40 åra, men husk at sjansen for å faktisk møte noen man liker er like liten der som andre steder. Så jeg håper du oppriktig har lyst til å lære å danse. Kjenner et par menn i 40 årene som danser regelmessig, og de har vært single en god stund begge to. Anonymkode: e601e...094 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #4 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): På vegne av andre kvinner beklager jeg for vedkommende som skrev over. Heldigvis tror ikke de fleste kvinner at "å møte jevnaldrende kvinner" betyr "klå på kvinner". Etter det jeg har forstått er både salsa og tango populært for de i 40 åra, men husk at sjansen for å faktisk møte noen man liker er like liten der som andre steder. Så jeg håper du oppriktig har lyst til å lære å danse. Kjenner et par menn i 40 årene som danser regelmessig, og de har vært single en god stund begge to. Anonymkode: e601e...094 Han nevner dansestiler med nærkontakt så jo det blir klåing når den andre er der for å sjekke og ikke danse Anonymkode: 730a8...23a 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #5 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han nevner dansestiler med nærkontakt så jo det blir klåing når den andre er der for å sjekke og ikke danse Anonymkode: 730a8...23a Det blir ikke klåing på nybegynnerkurs. Jeg danser selv salsa, og på nybegynnerkurs er alle superredde for å gå inn i en annen persons privatsone. Så de står med nesten en meters avstand og holder så vidt hånden på skulderen til partneren mens de nistirrer på egne ben og dansetrinn. Det er først når de begynner å bli komfortable med trinn og nye bevegelser, at de tør å nærme seg en dansepartner. Det er først de som er høyt i nivå som tør å ta skikkelig tak i damen og gnikke kropp mot kropp. Anonymkode: 880c4...415 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå