AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #2 Skrevet 8. mars 2023 Det finnes ikke noe "dom". Men du kan ha pådratt deg en soppinfeksjon eller en kjønnssykdom. Brukte dere kondom? Anonymkode: a9144...8b4 2 2
MyMichelle Skrevet 8. mars 2023 #4 Skrevet 8. mars 2023 Kan også være at PH-verdien er endret. Slik kløe kan også oppstå når man bytter partner, og det kan svi når man tisser. Min lege ga meg beskjed om å drikke appelsinjuice, samt dusje etter sex. 2
Tumelodijo Skrevet 8. mars 2023 #5 Skrevet 8. mars 2023 Kom deg til legen! De fleste kjønnssykdommer forsvinner fort med medisin når du adresserer det tidlig, men ikke la det gå langt tid. Kjipt å ha uflaks og få sykdommer på første forsøk, men sånn skjer. Ikke la det tynge deg. Du trenger ikke si det til noen hvis du ikke vil. Men dra til lege / klinikk der du bor i dag eller i morgen. Lykke til 😊 2 1
Majer Skrevet 8. mars 2023 #6 Skrevet 8. mars 2023 Hadde du sex med en du vet var fri for sykdommer? 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #7 Skrevet 8. mars 2023 Det er jo bare sånn fem dager siden, man får vel ikke symptomer så fort? Tror kanskje det kan være urinveisinfeksjon… sov med våt truse for to uker siden etter jeg badet:/ Anonymkode: 860b8...1a1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #8 Skrevet 8. mars 2023 Tror jeg har fått sopp!! Hva gjør jeg?? Anonymkode: 860b8...1a1
Sofakona Skrevet 8. mars 2023 #9 Skrevet 8. mars 2023 Hvor gammel er du? Svir det når du tisser? Det finnes eventuelt masse på apoteket du kan prøve.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #10 Skrevet 8. mars 2023 Spør inne på ung.no, så får du svar fra lege ❤️ Anonymkode: 9aa5e...5f0 1
Ava Mae Skrevet 8. mars 2023 #11 Skrevet 8. mars 2023 Du har sannsynligvis fått sopp. Hvis man aldri har hatt sex tidligere (eller ikke har hatt det på en stund) så kan bakteriefloraen i skjeden reagere litt. Helt ufarlig men kan være veldig plagsomt så det bør behandles. Gå på apoteket og kjøp deg Canesten. Husk å kjøpe pakken med både krem og vaginaltablett for det hjelper sjeldent å behandle kun utvendig hvis bakteriene er inne i skjeden din. Med behandling pleier det å gå over relativt raskt. Skulle det ikke gjøre det så gå til lege og test deg for kjønnssykdom. 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #12 Skrevet 8. mars 2023 Antakelig en UVI. I gamle dager het det «honeymoon disease», og mange reagerer også når de skifter partner. For fremtiden, husk å alltid tisse etter sex og skyll med lunkent vann. Anonymkode: 13252...020 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #13 Skrevet 8. mars 2023 Hadde du beskyttet sex? Brukte dere glidemiddel eller var det ubehagelig og mye friksjon? Blør du litt fra en rift i huden nedentil (kikk med et speil). Brukte du glidemiddel du aldri har brukt for, kanskje det var parfymert og huden reagerer på det? Er du allergisk mot typen kondom (latex?). Hadde du ubeskyttet sex kan du ta test for å se etter kjønnssykdommer! (Om du ikke går på prevensjon så må du også teste for graviditet) Det kan være soppinfeksjon, da får man kløe, svie og ofte hvitklumpete utflod. Bakterielle infeksjoner kan gjøre at man lukter stramt, nesten fiskeaktig fra utfloden. https://www.sexogsamfunn.no/ har mye god info. Spør på ung.no. Har du helsesøster der du går på skole/studerer spør hen. Anonymkode: a5bcf...d9d 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #14 Skrevet 8. mars 2023 Just now, AnonymBruker said: Hadde du beskyttet sex? Brukte dere glidemiddel eller var det ubehagelig og mye friksjon? Blør du litt fra en rift i huden nedentil (kikk med et speil). Brukte du glidemiddel du aldri har brukt for, kanskje det var parfymert og huden reagerer på det? Er du allergisk mot typen kondom (latex?). Hadde du ubeskyttet sex kan du ta test for å se etter kjønnssykdommer! (Om du ikke går på prevensjon så må du også teste for graviditet) Det kan være soppinfeksjon, da får man kløe, svie og ofte hvitklumpete utflod. Bakterielle infeksjoner kan gjøre at man lukter stramt, nesten fiskeaktig fra utfloden. https://www.sexogsamfunn.no/ har mye god info. Spør på ung.no. Har du helsesøster der du går på skole/studerer spør hen. Anonymkode: a5bcf...d9d + Ikke vask deg nedentil med parfymerte produkter, skyll kun forsiktig med lunkent vann. Huden i slimhinnene nedentil er som øyet og renser seg selv! Anonymkode: a5bcf...d9d 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #15 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det finnes ikke noe "dom". Men du kan ha pådratt deg en soppinfeksjon eller en kjønnssykdom. Brukte dere kondom? Anonymkode: a9144...8b4 Dette. Anbefaler deg å kun vaske deg med vann, og slutte å barbere deg. Fortsetter kløingen, gå til gynekologen eller legen din. Anonymkode: 69af9...41b 1
Tumelodijo Skrevet 8. mars 2023 #16 Skrevet 8. mars 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Tror jeg har fått sopp!! Hva gjør jeg?? Anonymkode: 860b8...1a1 Lege!
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #17 Skrevet 8. mars 2023 Canesten uten resept. Anonymkode: 2b2ef...d8d
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #18 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tror jeg har fått sopp!! Hva gjør jeg?? Anonymkode: 860b8...1a1 Dra på apoteket... 🙄 Anonymkode: f55e7...130
_popcorn_ Skrevet 8. mars 2023 #19 Skrevet 8. mars 2023 Ryddet for latterliggjøring og svar til det. _popcorn_, adm
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #20 Skrevet 9. mars 2023 Det kan være sopp. Kjøp canesten piller på apoteket Anonymkode: 8c8ed...660
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå