AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #1 Skrevet 8. mars 2023 så de kostet 100 på matbutikk...må vel finnes billigere? Anonymkode: 42da4...3a1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #2 Skrevet 8. mars 2023 Legekontorene har vel gratis sånne liggende? Evt koster de ikke mye på legekontoret. Hos mitt legekontor står de i en eske på benken ved resepsjonen som man kan ta fra. Ring ditt legekontor og spør om de har og hva de evt koster. Anonymkode: cd619...38b 1
Hensatt Skrevet 8. mars 2023 #3 Skrevet 8. mars 2023 https://www.apotek1.no/produkter/flowflex-sars-cov2-antigen-hurtigtest-996590p 49,- for 1 199,- for 5 Mulig det er nettpris, men da velger du bare klikk og hent i ditt nærmeste apotek.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #4 Skrevet 8. mars 2023 De deler de gratis ut på diverse steder, sjekk kommunen sine sider Anonymkode: c6781...063 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #5 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): så de kostet 100 på matbutikk...må vel finnes billigere? Anonymkode: 42da4...3a1 Noen bibliotek deler ut gratis Anonymkode: ee667...92d
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #6 Skrevet 8. mars 2023 Normal seger de ganske rimelig tror jeg, Anonymkode: ac92d...16d
Kittykat Skrevet 8. mars 2023 #7 Skrevet 8. mars 2023 Jeg har kjøpt koronatester på Normal til 35-38 kr 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #8 Skrevet 9. mars 2023 Meny har til 37 kroner for en test. Selv får jeg tester via jobben, mange som kan spare noen kroner på den måten. https://meny.no/varer/personlige-artikler/apotekvarer/selvtester/koronatest/covid-19-selvtest-6921963712257 Anonymkode: c4516...900
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #10 Skrevet 9. mars 2023 Hva er vitsen med å teste for korona nå? Det er ingen restriksjoner. Spør oppriktig da jeg ikke ser poenget, men stebarnas mor maser om at vi må teste barna. Anonymkode: 8fba8...060 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #11 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva er vitsen med å teste for korona nå? Det er ingen restriksjoner. Spør oppriktig da jeg ikke ser poenget, men stebarnas mor maser om at vi må teste barna. Anonymkode: 8fba8...060 Jeg tester siden min slektning ligger på sårbar avdeling på sykehus, de nekter ingen å komme, men ber innstendig om ikke å dra korona med inn der. Så da må jeg teste, vil ikke ta livet av 20 mennesker. En nabo sin mor døde på den måten, var allerede i dårlig form på sykehuset, fikk korona og døde kort tid etterpå. Anonymkode: c6781...063 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #12 Skrevet 9. mars 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er vitsen med å teste for korona nå? Det er ingen restriksjoner. Spør oppriktig da jeg ikke ser poenget, men stebarnas mor maser om at vi må teste barna. Anonymkode: 8fba8...060 Det er ikke noe poeng å teste bare for testens skyld, og liten vits øvrig også. Men, når man får symptomer er det mange av oss som ønsker svar på hva det er, og ved mistanke om covid vil en hurtigtest være grei for å dekke det behovet. Forholdsregler bør taes uansett ved symptomer, og uten symptomer skal vi leve som normalt. Anonymkode: c4516...900 1
Mezzosoprena Skrevet 9. mars 2023 #13 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tester siden min slektning ligger på sårbar avdeling på sykehus, de nekter ingen å komme, men ber innstendig om ikke å dra korona med inn der. Så da må jeg teste, vil ikke ta livet av 20 mennesker. En nabo sin mor døde på den måten, var allerede i dårlig form på sykehuset, fikk korona og døde kort tid etterpå. Anonymkode: c6781...063 Så du er syk, men hvis det ikke er korona, så drar du på besøk på en sårbar avdeling på et sykehus? 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #14 Skrevet 9. mars 2023 Mezzosoprena skrev (Akkurat nå): Så du er syk, men hvis det ikke er korona, så drar du på besøk på en sårbar avdeling på et sykehus? Nei, jeg ser an og ser om det er pollenallergi, noe jeg sliter med halve året. Men jeg går ikke dit med sykdom uansett, men når jeg går inn der snufser og styrer på, kan jeg si at jeg vet det ikke er sykdom og i allefall ikke covid. Anonymkode: c6781...063
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #15 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva er vitsen med å teste for korona nå? Det er ingen restriksjoner. Spør oppriktig da jeg ikke ser poenget, men stebarnas mor maser om at vi må teste barna. Anonymkode: 8fba8...060 Det er jo fortsatt lov til å bruke sunn fornuft vel? Det er fortsatt noen som blir styggdårlig og I verste fall dør av dette. Da er det lov å bruke hodet og holde seg hjemme om man har positiv test. Man får fortsatt sykemelding og man betaler ingenting for timen. Man har ikke vondt av å være litt mindre ego Anonymkode: b74a1...d65 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #16 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er jo fortsatt lov til å bruke sunn fornuft vel? Det er fortsatt noen som blir styggdårlig og I verste fall dør av dette. Da er det lov å bruke hodet og holde seg hjemme om man har positiv test. Man får fortsatt sykemelding og man betaler ingenting for timen. Man har ikke vondt av å være litt mindre ego Anonymkode: b74a1...d65 Det er lov å bruke sunn fornuft ja, og sunn fornuft er å holde seg hjemme om man er skikkelig dårlig, uavhengig av noe testresultat. Akkurat som før korona så blir de utsatte like dårlig av en helt vanlig forkjølelse. Så samme hensyn som for 4 år siden tas selvfølgelig. Anonymkode: 8fba8...060
Mezzosoprena Skrevet 9. mars 2023 #17 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er jo fortsatt lov til å bruke sunn fornuft vel? Det er fortsatt noen som blir styggdårlig og I verste fall dør av dette. Da er det lov å bruke hodet og holde seg hjemme om man har positiv test. Man får fortsatt sykemelding og man betaler ingenting for timen. Man har ikke vondt av å være litt mindre ego Anonymkode: b74a1...d65 HVA ER DET FOLK SOM DEG IKKE SKJØNNER??? Det spiller ingen rolle om det er covid-19! Hold deg hjemme når du er syk, UANSETT! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå