Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

så de kostet 100 på matbutikk...må vel finnes billigere?

Anonymkode: 42da4...3a1

AnonymBruker
Skrevet

Legekontorene har vel gratis sånne liggende? Evt koster de ikke mye på legekontoret. Hos mitt legekontor står de i en eske på benken ved resepsjonen som man kan ta fra.

Ring ditt legekontor og spør om de har og hva de evt koster.

Anonymkode: cd619...38b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De deler de gratis ut på diverse steder, sjekk kommunen sine sider

Anonymkode: c6781...063

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

så de kostet 100 på matbutikk...må vel finnes billigere?

Anonymkode: 42da4...3a1

Noen bibliotek deler ut gratis 

Anonymkode: ee667...92d

AnonymBruker
Skrevet

Normal seger de ganske rimelig tror jeg,

Anonymkode: ac92d...16d

Skrevet

Jeg har kjøpt koronatester på Normal til 35-38 kr

• Liker 1
Skrevet

Normal 😊

AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen med å teste for korona nå?  Det er ingen restriksjoner. Spør oppriktig da jeg ikke ser poenget, men stebarnas mor maser om at vi må teste barna.

Anonymkode: 8fba8...060

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva er vitsen med å teste for korona nå?  Det er ingen restriksjoner. Spør oppriktig da jeg ikke ser poenget, men stebarnas mor maser om at vi må teste barna.

Jeg tester siden min slektning ligger på sårbar avdeling på sykehus, de nekter ingen å komme,  men ber innstendig om ikke å dra korona med inn der. Så da må jeg teste, vil ikke ta livet av 20 mennesker. En nabo sin mor døde på den måten, var allerede i dårlig form på sykehuset,  fikk korona og døde kort tid etterpå.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke noe poeng å teste bare for testens skyld, og liten vits øvrig også. Men, når man får symptomer er det mange av oss som ønsker svar på hva det er, og ved mistanke om covid vil en hurtigtest være grei for å dekke det behovet.

Forholdsregler bør taes uansett ved symptomer, og uten symptomer skal vi leve som normalt.

Anonymkode: c4516...900

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tester siden min slektning ligger på sårbar avdeling på sykehus, de nekter ingen å komme,  men ber innstendig om ikke å dra korona med inn der. Så da må jeg teste, vil ikke ta livet av 20 mennesker. En nabo sin mor døde på den måten, var allerede i dårlig form på sykehuset,  fikk korona og døde kort tid etterpå.

Så du er syk, men hvis det ikke er korona, så drar du på besøk på en sårbar avdeling på et sykehus?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Mezzosoprena skrev (Akkurat nå):

Så du er syk, men hvis det ikke er korona, så drar du på besøk på en sårbar avdeling på et sykehus?

Nei, jeg ser an og ser om det er pollenallergi, noe jeg sliter med halve året. Men jeg går ikke dit med sykdom uansett, men når jeg går inn der snufser og styrer på, kan jeg si at jeg vet det ikke er sykdom og i allefall ikke covid.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er jo fortsatt lov til å bruke sunn fornuft vel? 

Det er fortsatt noen som blir styggdårlig og I verste fall dør av dette. 

Da er det lov å bruke hodet og holde seg hjemme om man har positiv test. Man får fortsatt sykemelding og man betaler ingenting for timen. 

Man har ikke vondt av å være litt mindre ego 

Anonymkode: b74a1...d65

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Da er det lov å bruke hodet og holde seg hjemme om man har positiv test. Man får fortsatt sykemelding og man betaler ingenting for timen. 

Det er lov å bruke sunn fornuft ja, og sunn fornuft er å holde seg hjemme om man er skikkelig dårlig, uavhengig av noe testresultat.

Akkurat som før korona så blir de utsatte like dårlig av en helt vanlig forkjølelse. Så samme hensyn som for 4 år siden tas selvfølgelig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

HVA ER DET FOLK SOM DEG IKKE SKJØNNER??? Det spiller ingen rolle om det er covid-19! Hold deg hjemme når du er syk, UANSETT!

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...