Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tjohei! Fikk i dag et parfymesett med hugo. Parfymen og en eller annen lotion. Den luktet kjempegodt, men jeg kan ikke noe annet enn det grunnleggende for å ta seg ut, så disse spesialgreiene kan jeg lite om. Skal den bare smøres inn overalt eller bare enkelte steder? Og blir det for mye lukt med både den og parfymen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hulderjenta
Skrevet

Sannsynligvis er det vel en body lotion som du kan bruke på hele kroppen. Jeg ville synes det ble for mye duft med både parfymen og samme duft på bodylotionen, så jeg ville ikke brukt dem samtidig! ;)

Skrevet

Oki da lar jeg vær med begge, kan ikke gå rundt med tante-assosialsjoner heller :) (er det ikke tanter som er glad i å lukte så masse rart?)

Skrevet
(er det ikke tanter som er glad i å lukte så masse rart?)

Sikkert, men det som antagelig er så fint med det settet du har fått, er at du ikke kommer til å lukte masse rart. Kremen har nok samme lukt som parfymen.

Jeg er sikker på at du kommer til å lukte deilig! :sjarmor:

Skrevet
Sikkert, men det som antagelig er så fint med det settet du har fått, er at du ikke kommer til å lukte masse rart. Kremen har nok samme lukt som parfymen.

Jeg er sikker på at du kommer til å lukte deilig!  :sjarmor:

:Nikke:

Jeg fikk et sånt sett i fjor og jeg bruker bare en av delene. Hvis jeg vil lukte litt ekstra bruker en jeg liten sprut parfyme i tillegg. men denne parfymen er veldig svak i utgangspunktet da

Skrevet

Men hugo lukter jo ganske nam, iallfall den eneste parfymen som lukter godt på meg (syns jeg). Kanskje hvis julenissen kommer i kveld kan jeg ta litt på beina :sjarmor: hoho!

Skrevet
Kanskje hvis julenissen kommer i kveld kan jeg ta litt på beina :sjarmor: hoho!

Ja, det synes jeg du skal !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...