Lars1009 Skrevet 8. mars 2023 #1 Del Skrevet 8. mars 2023 Noen som kan anbefale fine steder å reise til i Afrika, ved sjøen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #2 Del Skrevet 8. mars 2023 Det blir jo litt som å spørre om et fint sted ved sjøen i Europa 😜 Hva ønsker du ut av ferien din? Anonymkode: 1588e...b54 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars1009 Skrevet 8. mars 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 8. mars 2023 Har ikke noen lang smørbrødliste over akkurat hva jeg ønsker, men: -Fine strender. -Relativt barnevennlig (11-15 år). -Gjerne litt autentisk afrikansk (ja, jeg vet det er et stort kontinent med 50 land og 200 språk og ikke homogent)... -Alkoholservering... Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #4 Del Skrevet 8. mars 2023 Somalia? Anonymkode: 55ed0...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #5 Del Skrevet 8. mars 2023 Lars1009 skrev (2 minutter siden): Har ikke noen lang smørbrødliste over akkurat hva jeg ønsker, men: -Fine strender. -Relativt barnevennlig (11-15 år). -Gjerne litt autentisk afrikansk (ja, jeg vet det er et stort kontinent med 50 land og 200 språk og ikke homogent)... -Alkoholservering... Tips? Badeferie, altså. Igjen kommer det litt ned til hva dere ønsker. Cape Town har strand og er kjempefint om man også ønsker litt byliv. Tunisia og Egypt har mange flotte resorts, og i Egypt er det også mulig å ta dagstur til for eksempel pyramidene. Madagaskar er nydelig. Men, igjen, i det du sier "autentisk afrikansk" så høres du ut som en amerikaner som skal "see europe" på en langhelg. Anonymkode: 1588e...b54 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #6 Del Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Somalia? Anonymkode: 55ed0...f53 Har hørt al-Shabaab arrangerer guidede turer for turister der. Anonymkode: ddd44...d0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 8. mars 2023 #7 Del Skrevet 8. mars 2023 Når har du tenkt å reise? Sør-Afrika har vinter når vi har sommer. Null bading. Kysten av Kenya har fine strender, og det samme finner man på Zansibar. Dog er hotellene med murer og bevoktede porter. Godt badeklima hele året. Sharm el Sheik og Hurghada i Egypt har badetemp hele året, men er kanskje litt mindre Afrika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #8 Del Skrevet 8. mars 2023 Tunisia eller Egypt Anonymkode: 88ea8...5e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #9 Del Skrevet 8. mars 2023 Kapp Verde 😊 Anonymkode: 95e35...b96 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava+, Skrevet 8. mars 2023 #10 Del Skrevet 8. mars 2023 Garden route i Sør Afrika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 8. mars 2023 #11 Del Skrevet 8. mars 2023 Egypt er flott. Men slitsomt med endel muslimske regler og skikker. Mye man bør sette seg inn i. Det er og ekstremt mye pågående selgere der. Hold også godt på verdisakene. Men helt vanvittig flott land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #12 Del Skrevet 16. mars 2023 Jeg har vært på Zanzibar, og det var virkelig helt nydelig. Det går charter dit. Anonymkode: c5e68...9a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå