Gå til innhold

Hvor gammel kan en mann være jomfru, før han er rar.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

18?20? Når burde han reise i kloster!? 

Anonymkode: 77ed2...263

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sånn at du får et sertifikat første gang du har sex. Dette trenger faktisk ikke andre å vite noe om, hvis du ikke vil. 

40 og jomfru er noe annet enn noen under 30. Men det handler egentlig mer om manglende erfaring med kjæreste enn selve sexen. Det samme ville jeg tenkt om 40åring uten å ha hatt kjæreste 

Anonymkode: f9580...203

• Liker 2
Skrevet (endret)

Må dyppe før du er ferdig med VGS hvis du skal få generell studiekompetanse. Kan ikke flytte inn i samskipnadshybel på Volda eller Bø før du har pult. 
Dette gjelder kvinner også, her er det full likestilling.

#satirevarsel

Endret av Snok1
  • Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk som skiller seg fra normen blir jo automatisk litt rare, uten at det er noe galt i det.

Mange av de morsomste menneskene jeg vet om er litt rare.

Hvis problemet derimot er at man har lyst til å ha sex men ikke har fått sjansen så tenker jeg at mye kan løses ved å øve seg på sosiale settinger og å tørre å ta noen sjanser. 

Anonymkode: 89650...0db

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Man bør ihvertfall få pult innen russetiden er over. Dvs innen 17. mai når du er 18-19 år. 

Anonymkode: 8e223...90a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg kjenner en del rare folk som pulte før de var 18. Mulig det ikke går an å sette standard etter pult/upult.

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke sånn at man driver å spør/fortelle om sånn uten videre. Så hvordan skal man vite om de er rare fordi de er jomfru eller ikke? Og skjønner ikke hvorfor det er så rart.  Mange vil vente på den rette, eller har ikke interesse for sex (aseksuell) osv. Noen er super rare og kleine og derfor har de aldri kommet hatt sex, fordi de er super cringe.  Og da er de jo jomfru fordi de er rar, og ikke rar fordi de er jomfru 😉

Anonymkode: 7d2e9...028

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gjennomsnittlig debutalder for menn er 18år, som igjen betyr at veldig mange debuterer mye senere enn det. Det kan være mange grunner for at man venter, eller ikke får noen i sengs, så å dømme noen som rare pga det synes jeg er feil 

Anonymkode: 2d5cd...705

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nylig sex første gang som 30-åring. Har aldri følt at folk har brydd seg så mye. Lenge siden jeg brydde meg selv, også.

Anonymkode: 8dfc7...eb5

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg debuterte som 27åring. Ingen i min omgangskrets drev og gjorde mitt manglende sexliv til tema, og ingen fikk vite noe etterpå. At jeg aldri hadde en kjæreste, var det kanskje flere som reagerte på. 

Anonymkode: 36dc8...e2f

• Liker 1
Skrevet

En er ikke rar, men folk kan synes det er rart eller at de ikke hadde trodd det om deg. 

Dette var vel i en alder rundt 30 tenker jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Synes folk svarer veldig underlig her. 

Er man normalt oppegående, og man selv ikke har gjort et bevist valg. Så synes jeg det er veldig merkelig og være jomfru etter å ha fylt 20år. 

Dette gjelder såklart begge kjønn! 

Anonymkode: f2452...0de

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes folk svarer veldig underlig her. 

Er man normalt oppegående, og man selv ikke har gjort et bevist valg. Så synes jeg det er veldig merkelig og være jomfru etter å ha fylt 20år. 

Dette gjelder såklart begge kjønn! 

Nei, du svarer merkelig. 

Anonymkode: 21ae4...93f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Nei, du svarer merkelig. 

Anonymkode: 21ae4...93f

Tja.. 

Godt mulig. Men, slik tenker altså jeg.. 😈 

Nå er ikke dette et veldig aktuelt emne i mitt liv. Og egentlig så er det jo så enkelt som at det er ingens sak når man "burde" ha hatt sex. 

Men, jo. Jeg personlig ville helt klart tenkt at det hadde vært veeeeldig rart og ikke ha hatt sex før man er 20. Såklart.... 

Men, som sagt. Ikke et aktuelt emne/tema i mitt liv. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er rarere å synes at noen er rar fordi han ikke har pult.

Anonymkode: 5c878...7f5

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Det går da ikke an å oppstille en generell regel på dette. Ulike folk lever ulike liv. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

16 år.

Anonymkode: bc7b7...4cb

AnonymBruker
Skrevet

Ville tenkt han muligens var en raring om han var over 40 men ikke nødvendigvis en raring. Kan jo være mange årsaker til at man ikke har hatt sex 

Anonymkode: 7bf8d...2ac

AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Man bør ihvertfall få pult innen russetiden er over. Dvs innen 17. mai når du er 18-19 år. 

Anonymkode: 8e223...90a

Tøys.

Anonymkode: c11e3...88b

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Ville tenkt han muligens var en raring om han var over 40 men ikke nødvendigvis en raring. Kan jo være mange årsaker til at man ikke har hatt sex 

Anonymkode: 7bf8d...2ac

En raring er jo en raring 😐

Anonymkode: 77ed2...263

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...