AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #1 Del Skrevet 8. mars 2023 Jeg har hatt fast frisør i alle år og alltid vært fornøyd. Hun har alltid gitt meg det jeg har bedt om. Men hun har sluttet så jeg har måttet finne nye frisører, men har enda ikke klart å finne favoritt. Jeg sier jeg skal ha tette folie striper, hvite, ikke gule, ikke oransje men hvite. Jeg sier at jeg pleier å sitte lenge med stripene. Men selv om jeg sier alt dette, så får jeg gule striper og sitter ikke lenge. De tar noe greie i håret mitt i vasken, noe de blander og stripene er hvite der og da men når jeg vasker håret mitt hjemme neste gang, så er de gule. Hvorfor er det så vanskelig? Jeg sier at jeg har alltid fått hvite striper, og mange, men nå får jeg gule og de er få 🙄 Hvor er feilen? Anonymkode: b0f8f...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #2 Del Skrevet 8. mars 2023 Prøvd blåshampo? Anonymkode: 6fe3b...809 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3 Del Skrevet 8. mars 2023 Kan du spørre frisøren du brukte tidligere om å få fargekoder og der hun pleide å gjøre med håret ditt? De fleste frisører lagrer sånt i kunderegistret Anonymkode: 91a19...45d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #4 Del Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan du spørre frisøren du brukte tidligere om å få fargekoder og der hun pleide å gjøre med håret ditt? De fleste frisører lagrer sånt i kunderegistret Anonymkode: 91a19...45d Hun har brukt bleking og jeg satt lenge med stripene. Selv om jeg sier dette, så hjelper ikke det. Jeg sitter ikke lenge med stripene før de blir skylt ut. Anonymkode: b0f8f...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #5 Del Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har hatt fast frisør i alle år og alltid vært fornøyd. Hun har alltid gitt meg det jeg har bedt om. Men hun har sluttet så jeg har måttet finne nye frisører, men har enda ikke klart å finne favoritt. Jeg sier jeg skal ha tette folie striper, hvite, ikke gule, ikke oransje men hvite. Jeg sier at jeg pleier å sitte lenge med stripene. Men selv om jeg sier alt dette, så får jeg gule striper og sitter ikke lenge. De tar noe greie i håret mitt i vasken, noe de blander og stripene er hvite der og da men når jeg vasker håret mitt hjemme neste gang, så er de gule. Hvorfor er det så vanskelig? Jeg sier at jeg har alltid fått hvite striper, og mange, men nå får jeg gule og de er få 🙄 Hvor er feilen? Anonymkode: b0f8f...0ab Så lenge du har fått hvite striper i salongen så har frisøren gjort jobben sin. Bruk lilla shampo hjemme. Det tar det gule. Anonymkode: 6cea9...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #6 Del Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hun har brukt bleking og jeg satt lenge med stripene. Selv om jeg sier dette, så hjelper ikke det. Jeg sitter ikke lenge med stripene før de blir skylt ut. Anonymkode: b0f8f...0ab Fordi de er redde for å knekke håret ditt. Anonymkode: a21fc...87c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå