AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #1 Skrevet 8. mars 2023 Joda tenker sikkert noen. Vil du ha deg kjæreste så ikke gi opp. Flere fisk i havet og bla bla bla... Hva om man vet bakerst inn i ryggraden hvem en vil ha? Men vet samtidig at man aldri kan få dem. Hva om, hvis en aldri gir opp? Noen som har aldri gitt opp en mann de har villet ha selv om han ikke har vært så interessert? Det forutsetter selvsagt at du har en viss relasjonen med denne mannen. Enten det er kompis eller elsker. Er det noen som har fått den de vil ha tilslutt ved å aldri gi opp? Anonymkode: a6bf9...71d
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #2 Skrevet 8. mars 2023 Fordi relasjoner går to veier og kan dermed ikke sammenlignes med andre ting man ønsker i livet som "Jeg vil reise til Island en gang" eller hva enn man ønsker. Du kan ikke overtale noen andre til å elske deg, du kan ikke engang overtale dem til å like deg. Du kan elske hvem du vil, men du må akseptere det og la folk være i fred når de ikke føler det samme. Anonymkode: d8975...914 5 2
Fremmed fugl Skrevet 8. mars 2023 #3 Skrevet 8. mars 2023 TS, Litt usikker på hva du egentligen tenker på. Er det den faktisk umulige kjærligheten som noen aldri gir opp, eller er det at man bruker lang tid og mye energi til å nå målet? Kjenner til enn mann som har drømt om å bli kjæreste med min kone i over 25 år (siden dem var ungdommer). Hun har aldri vært interessert i det, og blir bare tragisk. Så hvis du tenker på slikt, så vil jeg si... gi slipp og kom deg videre i livet. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå