Gå til innhold

Hun vil at jeg skal være den første

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva jeg vil med innlegget men ei venninne har betrodd meg at hun er jomfru og at hun har sett for seg at jeg blir den første. Jeg vet hun har litt følelser for meg. Er glad i henne også men ikke på den måten. Har vært helt ærlig og sagt at det kanskje er best å vente til hun treffer den rette, men hun virker fremdeles sikker i sin sak. Jenta er deilig så burde ikke være noe problem men merker jeg er redd for å såre henne. 

Noen innspill?

Anonymkode: 016f4...f8f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en alvorsprat med henne. Du liker henne, men ikke på den måten at dere kan bli kjærester.

Hvis hun fremdeles ønsker hjelp til å "få det overstått", og hvis du har lyst til å hjelpe, så tenker jeg at det er greit.

Det kan være greit for henne å gjøre det med en hun er trygg på første gang, selv om dere ikke er kjærester.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd dette selv. Gjør det til en flott opplevelse, og ha en plass i hennes hjerte resten av livet. 

.

Anonymkode: 2dff9...e9a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"litt følelser", kan jo være akkurat passe for at hun skal tørre å ha sex. Ikke dermed sikkert at hun klenger seg på deg i ettertid.  Her synes jeg du skal ta en for laget. 

Anonymkode: 3d7bb...a2c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...