Gå til innhold

Sagt på date, hjelp meg å tolke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1. Han legger armene i kors, ser på meg, smiler og spør "tror du jeg flørter med deg?". Blikket er intenst og jeg er usikker på om han erter meg, tester hvor han har meg eller om han mener jeg er innbilsk....

2. "Jeg tror ikke akkurat du flørter med meg", sa han og så ut som et spørsmålstegn, som om han ønsket vite.

3. "Jeg kunne sagt så mye fint om deg, men det ville nok ikke hatt effekt". Jeg spør "hva mener du med det?", hvorpå han trekker på skuldrene og smiler og sier ikke noe mer. Jeg sier da at "det kan du jo ikke vite, jeg vil gjerne høre, men vil jo ikke akkurat dra det ut av deg....". Han smiler og sier INGENTING. Max frustrerende og hvorfor sa han ikke noe når jeg faktisk sa fra at jeg hadde likt høre det....

4. "Jeg syns det hadde vært fint å sett deg dypt inn i øynene over tid, men tror ikke det er lurt". Jeg spør hvorfor det ikke er lurt. "For jeg har hørt at på den måten kan man falle for hverandre". Jaha`?

5. "Hvor mange partnere har du hatt siden du ble singel?" Jeg svarer at jeg ikke har hatt noen (og er ekstremt overrasket over så direkte spørsmål). Han spør igjen og sier han mener på det seksuelle. Jeg svarer igjen at jeg ikke har hatt noen. Han smiler.

6. "Jeg tror du føler deg trygg på meg, gjør du ikke?". Jeg svarer at det stemmer. Han responderer at "ja dette føles veldig trygt"

7. "Vi er utrolig like, vi forstår hverandre, jeg liker snakke med deg"

Ok, jeg vet at noe kan virke opplagt ift interesse, men jeg blir faktisk i tvil. Sånn sammenlagt, klarer du som leser her nå å konkludere med noe? Skal jeg anta han er interessert eller er han bare hyggelig og en sosial, omgjengelig person?

Anonymkode: 18d36...48b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj 

Skrevet

Jeg tenker at han bare snakker endel svada. Neppe mye mening bak.

Og at dere føler dere trygge på hverandre? Dere gjør jo ikke det når du sitter igjen med så mange spørsmål:)

• Liker 20
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jev hadde gått kalde føtter. 
Han er jo uforutsigbar, og ikke god til å kommunisere.
En skal ikke bli sittende å lure på hva som forgår. 
Det blir bare irriterende og ekkelt 

Anonymkode: 7b89e...3bd

• Liker 15
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Rotehodet skrev (Akkurat nå):

Oj 

Hva betyr ditt "oj"?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jev hadde gått kalde føtter. 
Han er jo uforutsigbar, og ikke god til å kommunisere.
En skal ikke bli sittende å lure på hva som forgår. 
Det blir bare irriterende og ekkelt 

Tror han prøver være mystisk

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det han presten din? På tide å slutte å gå i sjelesorgsamtaler der og sende inn et varsel om upassende adferd. 

Tolker ikke dette som flørting men som et forsøk på å psyke ut folk 

Anonymkode: 5cb73...0c6

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Men ender opp med å være en creepy weirdo, på godt norsk. Jeg hadde slettet og blokkert. 

Anonymkode: e24ba...903

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

:fnise:

Er det sånn det er å date for tiden? Hvor gammel er du, TS

Oxo : Ojj! 😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mulig, men ikke attraktivt å være så klønete i kommunikasjonen. 
Han bør være i stand til å se og lytte til deg også istedenfor å lage gåter og gjøre deg frustrert 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det han presten din? På tide å slutte å gå i sjelesorgsamtaler der og sende inn et varsel om upassende adferd. 

Tolker ikke dette som flørting men som et forsøk på å psyke ut folk 

Hvem? Henger ikke med her. Dette er en ingeniør hvis det har noe å si hvilket yrke det er?

Skrevet

Fyren virker utilregnelig. Kom deg unna.

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (1 minutt siden):

:fnise:

Er det sånn det er å date for tiden? Hvor gammel er du, TS

Oxo : Ojj! 😅

Jeg er 30, han er 32

AnonymBruker
Skrevet

Hvem? Henger ikke med her. Dette er en ingeniør hvis det har noe å si hvilket yrke det er?

Ok nei har vært noen tråder om en annen. Uansett blir svaret mitt det samme, virker som han psyker deg ut og prøver på mindgames for å få makt over deg og tankene/følelsene dine. Hadde tatt sånn adferd som et kkemperødt flagg 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Veldig klønete fyr i mine øyne. Spør deg: tror du jeg flørter med deg"? Hva for noe spørsmål er det. Han får heller gi komplimenter istedet for å si gir ikke effekt. Dropp dropp. Han virker uerfaren eller en som har Autisme/Aspergers.

Anonymkode: 1c677...29d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ville tolket han som frekk. Og en som player deg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ok nei har vært noen tråder om en annen. Uansett blir svaret mitt det samme, virker som han psyker deg ut og prøver på mindgames for å få makt over deg og tankene/følelsene dine. Hadde tatt sånn adferd som et kkemperødt flagg 

Javel, skjønte ikke hva du mente om en som er min og en prest. Ja jeg syns det er veldig rar oppførsel for jeg vet jo ikke om han flørter eller hva han egentlig holder på med...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Veldig klønete fyr i mine øyne. Spør deg: tror du jeg flørter med deg"? Hva for noe spørsmål er det. Han får heller gi komplimenter istedet for å si gir ikke effekt. Dropp dropp. Han virker uerfaren eller en som har Autisme/Aspergers.

Akkurat den irriterte meg veldig. Hvorfor si at han har mange komplimenter på lur men anta at det ikke har effekt? Hva slags effekt? Og ja, hvorfor ikke si det til meg da? Vil han at jeg skal prøve dra det ut av ham eller er han skikkelig redd for å si det han tenker?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis det der var en flørt, så tror jeg noe er blitt borte i historien her - for det var ikke akk den vibben jeg fikk av å lese dette 😬

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Akkurat den irriterte meg veldig. Hvorfor si at han har mange komplimenter på lur men anta at det ikke har effekt? Hva slags effekt? Og ja, hvorfor ikke si det til meg da? Vil han at jeg skal prøve dra det ut av ham eller er han skikkelig redd for å si det han tenker?

Nei han prøver å få deg usikker på deg selv. 

Denne mannen bør du unngå 

• Liker 10
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...