AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #1 Skrevet 7. mars 2023 Dette er faktisk inntrykket jeg har. Jeg liker ikke å se på alle velstående som kjeltringer, men når jeg ser meg om og ser på hvem som har mer penger enn andre, så er det alltid de mest kyniske som har mest. De jeg kjenner som har mye samvittighet og er snille slaver omtrent hele livet sitt for lite. Jeg vet ikke hvor mange eksempler jeg skal gidde å ramse opp. Men selv befinner jeg meg nok på den mer samvittighetsfulle enden, men jeg er ikke så samvittighetsfull som de som har enda mindre enn meg igjen. Så jeg lurer jo på om det er noe i det… det er kjipt å være så samvittighetsfull. Man er liksom ikke fri… hvordan bli annerledes? Anonymkode: d134c...9ef
PeeWee Skrevet 8. mars 2023 #2 Skrevet 8. mars 2023 Jeg vil heller si at velstående psykopater gjerne er istand til å gjøre mer skade enn fattige sådane. Ellers synes jeg de verste drittsekkene gjerne er konsentert på toppen OG bunnen.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #3 Skrevet 9. mars 2023 Rike = intelligente og med høy evne til langsiktig tankegang Fattige = Dumme og med liten impulskontroll. Psykopater, rasshøll og kyniske personer er jevnt fordelt mellom gruppene. Anonymkode: 51c9c...3b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå