AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #1 Skrevet 7. mars 2023 Jeg vet hva som skjedde i forkant, men jeg kan ikke komme inn på det her. 1) Stekepannen er åpenbart ødelagt. 2) Kan stekepannen ha ødelagt stekeovnen? 3) Ja, det kan være et forsikringsansvar/erstatningsansvar. Kan ikke kommentere mer. Anonymkode: 76c92...de5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #2 Skrevet 7. mars 2023 De koster vel et par hundre kroner? Anonymkode: 04fc1...2db
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #3 Skrevet 7. mars 2023 Svarer du deg selv i første innlegg??? Lurer du på noe? Anonymkode: d5584...f6b
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #4 Skrevet 7. mars 2023 Dette må være en av de rareste trådene noen gang? Hvorfor skulle stekeovnen ha blitt ødelagt? Erstatningsansvar? Hvorfor så hemmelighetsfull? Anonymkode: cbd9e...5fe 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #5 Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Svarer du deg selv i første innlegg??? Lurer du på noe? Anonymkode: d5584...f6b Nei. Jeg svarer ikke meg selv. Og nei, jeg syns ikke det er et rart innlegg og ja, jeg har råd til ny stekepanne. Hva i... kan jo ikke være her inne i en halvtime uten å bli forsøkt mobbet ut. Anonymkode: 76c92...de5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #6 Skrevet 7. mars 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nei. Jeg svarer ikke meg selv. Og nei, jeg syns ikke det er et rart innlegg og ja, jeg har råd til ny stekepanne. Hva i... kan jo ikke være her inne i en halvtime uten å bli forsøkt mobbet ut. Anonymkode: 76c92...de5 Dersom du ikke synes det er et rart innlegg så vet du ikke hva et rart innlegg er. Jeg skjønner absolutt nada av dette. Anonymkode: ac3f7...d17 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #7 Skrevet 8. mars 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg vet hva som skjedde i forkant, men jeg kan ikke komme inn på det her. 1) Stekepannen er åpenbart ødelagt. 2) Kan stekepannen ha ødelagt stekeovnen? 3) Ja, det kan være et forsikringsansvar/erstatningsansvar. Kan ikke kommentere mer. Anonymkode: 76c92...de5 1) Javel 2) Nei 3) Forsikringsansvar for en steikepanne til et par hundrelapper? Egenandelen for innboforsikringen er nok høyere enn det en ny panne koster.. Anonymkode: f4a3d...121 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #8 Skrevet 8. mars 2023 Mener du om personen som brukte stekepannen i stekeovnen kan bli ansvarlig om stekeovnen er ødelagt? At den personen må erstatte stekeovnen? Anonymkode: 315ff...d8c
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #9 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mener du om personen som brukte stekepannen i stekeovnen kan bli ansvarlig om stekeovnen er ødelagt? At den personen må erstatte stekeovnen? Anonymkode: 315ff...d8c Det blir skrevet slik for at en skal spørre. Anonymkode: b5770...192
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå